مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان از راه اندازی سه کمپ اسکان اضطراری در شهرستان‌های کنارک، فنوج و قصر قند با توجه به بارندگی‌های شدید در سطح استان خبر داد.

راه اندازی سه کمپ اسکان اضطراری در شهرستان‌های کنارک، فنوج و قصر قندرسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید در سطح استان و وقوع سیل و آبگرفتگی جمعیت هلال احمر استان اقدام به برپایی سه کمپ اسکان اضطراری در شهرستان‌های کنارک، فنوج و قصر قند کرد  تا در صورت بروز حادثه مکانی امن برای آسیب دیدگان وجود داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان اضافه نمود: ۱۰ دستگاه چادر امدادی در شهرستان کنارک، ۱۷ دستگاه چادرامدادی در شهرستان قصرقند توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر برپا شده است همچنین اسکان اضطراری در یکی از مدارس شهرستان فنوج در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز آسیب دیدگان به آن مکان‌ها انتقال پیدا کنند.

هم استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره گویای ۱۱۲ ندای جمعیت هلال احمر تماس حاصل فرمایند در صورت نیاز تیم‌های امدادی این جمعیت به منطقه اعزام شوند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار