سرهنگ رضایی گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف و باران اما تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

باز بودن محور های مواصلاتی استانسرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در کل استان بارش باران و برف قالب است  و در محور هایی مانند محور بیرجند-قاین (گردنه ثمن شاهی و خونیک)، محور قاین به بیرجند، قاین به گناباد،فردوس -بجستان،فردوس-گنابادمحور زهان در شهرستان زیرکوه، سربیشه( گردنه حسن کلنگی)، گردنه درمیان و محور سربیشه- درمیان شاهد بارش برف هستیم.

او با اشاره به آمادگی کامل تمام یگان های امدادی از جمله پلیس راه،هلال احمر و اورژانس افزود: تا کنون هیچ جاده ای در استان مصدود نیست.

سرهنگ  رضایی بیان کرد: مردم از سفر های غییر ضروری خود داری کنند و همچنین زنجیر چرخ به همراه داشت باشند زیرا رانندگانی که زنجیر چرخ نداشته باشند به  آها اجازه عبور از پلیس راه داده نخواهد شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ادامه داد:رانندگان وسایل نقلیه باید نحوه بستن زنجیر چرخ را بدانند زیرا در مورادی مشاهده می شو که افراد با وجود داشتن زنجیر چرخ اما نحوه بستن آن رانمی دانند و در مسیر ها دچار مشکل می شوند.

او  از رانندگان خوات تا در محور ها با سرعت مطمئنه برانند و فاصله طولی وسیله نقلیه خود را با وسیله نقلیه جلویی رعایت کنند و همچنین از تغییر مسیر ناگهانی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.