مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : انجمن‌های مردم نهاد بویژه مراکزی که در حوزه سلامت محور جامعه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند، از سوی دولت در زمینه اعتباری و تسهیل‌گری حمایت می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : نقش انجمن‌های مردم نهاد در رفع مشکلات موثر بر سلامت در کنار دولت حایز اهمیت است.

او خواستار ارایه برنامه‌های مدون برای مدارس و محلات در راستای مباحث اجتماعی و سوق به سمت نشاط به عنوان یک اولویت شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گیلانغرب گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی راه گیلانغرب به سومار از محور ویژنان و همچنین اعتبار رفع ۲۴ نقطه حادثه خیز شهرستان اختصاص یافت.

حمیدرضا بابایی از برنامه تشکیل کانون‌های سلامت محلات در جهت اجرای برنامه‌های آموزشی، حل مشکلات بهداشتی و ارتقای سطح سلامت شهروندان در گیلانغرب خبر داد.

او بر ضرورت مشارکت‌های اجتماعی بخصوص در عرصه سلامت با پشتوانه فرهنگی تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: در صورت تحقق این مهم بسیاری از مشکلات فراروی به ویژه در بخش ارتقای شاخص‌های بهداشتی رفع می‌شود.

 سمیعی رییس اداره توسعه پایدار دبیرخانه تخصصی سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از برنامه‌های این دانشگاه برای ارتقای مشارکت موثر آحاد جامعه و ارتباط تنگاتنگ با مردم به منظور توانمندسازی در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد و افزود: برنامه‌های آموزشی در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.