با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

بزرگداشت سردار دل ها و یارانش از سوی رهبر معظم انقلاب در قم

آیین بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش از سوی رهبر انقلاب اسلامی در حرم بانوی کرامت(س)برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مراسم بزرگداشت سرباز وفادار امام و امت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان امشب از طرف رهبر معظم انقلاب در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)برگزار شد.


بیشتر بخوانید؛"بسم الله قاصم الجبارین" به چه معناست؟


در این مراسم حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی، محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، نمایندگان بیوت مراجع، برخی اعضای مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان، شورای عالی حوزه، جامعه مدرسین، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، علما، فضلا، طلاب و برخی مسئولان کشوری و لشگری و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند.

شرکت کنندگان با قرائت قرآن و ذکر فاتحه علو درجات را برای این مجاهدان شهید از درگاه الهی مسئلت کردند.

قاریان قران و ذاکران اهل بیت به تلاوت آیات وحی و ذکر فضائل و مناقب اهل بیت عصمت و طهارت پرداختند.

 رفیعی از فضلای حوزه علمیه سخنران این آیین  ایمان راسخ، اخلاص در قول و عمل، فدایی دین، انقلاب و مردمی بودن، ساده زیستی و مجاهدت مستمر در مبارزه با کفر را از ویژگی‌های بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

او با بیان اینکه شهادت سردار رشید اسلام، موجب تقویت وحدت و همدلی در کشور و آرامش در کشور‌های اسلامی شد گفت: وی الگویی ارزشمند برای همه مردم بویژه مسئولان است که حرکت در مسیر آن‌ها وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام رفیعی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای مسافری در تهران برای خانواده‌های آنان آرزوی صبر کرد و برخورد با قاصران و مقصران احتمالی را خواستار شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار