مسیر ملندی – میرجاوه در سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: محور فرعی سه راهی ملندی – میرجاوه که براثر بارش شدید و آبگرفتگی بسته شده بود صبح امروز یکشنبه بازگشایی شد.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با بیان اینکه تمام محور‌های اصلی نیمه شمالی سیستان و بلوچستان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد، اظهار داشت: هم‌اینک هفت محور فرعی نیمه شمالی استان شامل میل نادر – سفیدآبه، مهرستان - سرباز، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سوران، سوران - خاش، سوران – کنت و سوران – هیدوچ به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی و وقوع سیلاب بسته است.

او افزود: همچنین محور‌های روستایی حوزه تفتان از جمله تمین و تمندان به دلیل بارش برف بسته است و محور‌های روستایی حوزه کورین نیز تحت تاثیر پدیده سیلاب قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: تیم‌های راهداری با آمادگی کامل از نخستین ساعات شروع بارندگی در جمعه گذشته، به صورت ۲۴ ساعته در محور‌های مواصلاتی حضور دارند و با امکانات و تجهیزات کامل اقدام به بازگشایی و پاکسازی مسیر‌ها و امدادرسانی به خودرو‌های در راه مانده کردند به طوریکه محور فرعی سه راهی ملندی – میرجاوه در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.

او با اشاره به پیش‌بینی کاهش شدید دما و بروز یخبندان بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، گفت: به هم استانی‌های عزیز و کاربران جاده توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورت نیاز به تردد در جاده‌ها، وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل و پیش از ورود به جاده از طریق سامانه‌های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار