امروز با حضور جمعی از مسئولان برپایی آئین تودیع و معارفه مدیر کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز یکشنبه ۲۲ دی ماه با حضور جمعی از مسئولان برپایی آئین تودیع و معارفه مدیر کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

این مراسم در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر برپا گردید که سرتیپ دوم پاسدار محمد علی پور تودیع و سرتیپ دوم پاسدار عباس یوسفی به عنوان مدیر کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان معرفی گردید.

همچنین با حکم رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور، سرتیپ دوم پاسدار علیپور به عنوان فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور و جان محمد زلقی به عنوان جانشین او منصوب شد.

 

 سردار عباس یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نقاط ناشناخته دوران دفاع مقدس در خوزستان شناسایی و احیا می‌شود و فعالیت‌هایی در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خوزستان و کار‌های بسیار صورت گرفته است که تلاش می‌شود این راه با قدرت ادامه پیدا کند.

او بیان داشت: تلاش زیادی برای احیای اسناد موجود در خوزستان که مرکز جنگ و پایتخت دفاع مقدس از جمله موزه‌ها، یادمان‌های فرهنگی، اسناد زنده، تاریخ شفاهی تدوین کتب و اسنادی انجام شده است.

یوسفی تصریح کرد: استان خوزستان ظرفیت‌های عظیمی در این راستا دارد که باید با شناسایی نقاط ناشناخته و احیای آن انجام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.