نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۳۹۸ روی سایت سنجش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، کارنامه هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۸ مربوط به متقاضیان استخدام در وزارت بهداشت روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

داوطلبان هریک از دانشگاه‌ها یا دانشکده‌های مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان برای بررسی مدارک باشند، باید برای اقدامات بعدی از صبح روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۳ به آدرس سایت دانشگاه یا دانشکده موردنظر مراجعه و بر اساس توضیحات مندرج در سایت، اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: جمعه، زمان برگزاری آزمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص


به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در مشاغل دارای مصاحبه تخصصی که در جدول مشاغل آگهی مشخص شده اند، می‌رساند پس از بررسی مدارک واجدین شرایط، مجدداً برای شرکت در مصاحبه استخدامی به هریک از محل‌های مذکور معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام بهتر بود نتایج اعلام نمی شد چون با دیدن نتایج واقعا باید در صحت آزمون وزارت بهداشت فکر کرد جالب هستش که کسی با میانگین نمره اولیه ۵۴ قبول نشه و نمره آخرین نفر پذیرفته شده ۷۴ باشه بهتر بود به جای دست کاری تو حد نصاب اخرین فرد قبول و بالا بردن تخیلی تراز آزمون را برگذار نمی کردید با تشکر.
آخرین اخبار