مروری بر یک دهه فرماندهی سرداری که سرمنشاء تحولات موشکی کشور است

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمامی اشتباهات رخ‌داده در قضیه سرنگونی هواپیمای اوکراینی را بر عهده گرفت تا شکافی میان مردم و مسئولان ایجاد نشود.

مروری بر یک دهه فرماندهی سردار حاجی‌زاده؛ از ساخت موشک‌های نقطه‌زن تا ایجاد شهر‌های موشکیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح روز شنبه، ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸، اطلاعیه‌ای از طرف ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری منتشر شد که همه مردم به‌ویژه رسانه‌ها را شوکه کرد، اطلاعیه‌ای که باورپذیری آن سخت و دشوار بود.

مردم و رسانه‌ها پیش از انتشار این اطلاعیه این‌چنین باور داشتند که سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین در شب سیلی محکم سپاه به ارتش تروریستی آمریکا، به دلیل نقص فنی بوده، اما پس از گذشت سه روز از انتشار خبر سقوط هواپیمای مذکور، ستاد کل علت را خطای انسانی اعلام می‌کند که توسط نیرو‌های خودی انجام شده است.

این ماجرا علاوه بر اینکه به اعتبار رسانه‌های رسمی کشور خدشه وارد کرد، مردم ایران را هم به دلیل عدم صداقت مسئولان آزرده‌خاطر کرده بود و به همین سبب منتظر توضیحات کامل یک مقام مسئول و عذرخواهی مسئولان ارشد نظامی بودند.

دشمن که از سیلی اول سپاه و قدرت‌نمایی او، خاطره خوشی در ذهن نداشت، فرصت یافت به بهانه سرنگونی هواپیمایی اوکراینی و تأخیر در علت واقعی وقوع این حادثه، رسانه‌هایش را به میدان بیاورد تا با جنگ روانی و ایجاد شبهات فراوان، طعم شیرین انتقام سخت را بر کام ملت ایران تلخ کند.

اعتباری که خرج دفاع از انقلاب و کشور شد.

اما سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها مقام مسئولی بود که تمام اشتباهات و خطا‌ها را در این خصوص بر گردن گرفت تا با شرح ماوقع، بیش از این اجازه یکه‌تازی رسانه‌های بیگانه را ندهد و هم اینکه افکار عمومی را درباره تأخیر در بیان جزئیات سقوط هواپیما، اقناع سازد.

مروری بر یک دهه فرماندهی سردار حاجی‌زاده؛ از ساخت موشک‌های نقطه‌زن تا ایجاد شهر‌های موشکی

در واقع سردار حاجی‌زاده، خطای اپراتور در تشخیص هواپیمای مسافربری به جای موشک کروز را علت وقوع سانحه عنوان می‌کند و می‌گوید: «با توجه با اطلاعاتی که به اپراتور داده بودند که شرایط جنگی است و موشک کروز شلیک شده، او این هواپیما را کروز تشخیص داده؛ او موظف بوده تماس بگیرد و تأییدیه بگیرد و خبط اپراتور هم از همین نقطه است، منتها در آن شرایط گویا شبکه ارتباطی او با اختلال مواجه شده بود و ۱۰ ثانیه فرصت داشته که تصمیم بگیرد که بزند و می‌توانسته نزند و در این شرایط این تصمیم بد را می‌گیرد».

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده

همچنین فرمانده هوافضای سپاه در بخشی از سخنان خود تأکید می‌کند: «گردن ما از مو باریک‌تر است و همه مسئولیت این کار را می‌پذیریم و هرگونه تصمیمی مسئولان بگیرند، مطیع اجرای آن هستیم».

مواضع و توضیحات سردار حاجی‌زاده، علاوه بر اقناع‌سازی افکار عمومی، توطئه‌های از پیش تعیین‌شده دشمنان را خنثی کرد و اجازه نداد که شکافی میان مردم و مسئولان شکل گیرد تا دشمن از آن بهره‌برداری کند.

درایت و صراحت سردار حاجی‌زاده ناشی از سال‌ها فرماندهی او در مهمترین بخش دفاعی کشور است که به او آموخته چطور باید با بحران‌ها مواجه شود.

مروری بر یک دهه فرماندهی سردار حاجی‌زاده

سردار امیرعلی ⁧حاجی‌زاده⁩ ۱۰ سال است فرماندهی نیرویی را بر عهده دارد که عامل اصلی قدرت سخت و بازدارنده ایران است و به اذعان بسیاری از ناظران اهمیت و اثر راهبردی قدرت آن حتی از ⁧نیروی قدس⁩ سپاه نیز بیشتر است.

او طی ۱۰ سال یک انقلاب حقیقی را در ⁧نیروی هوافضا⁩ ایجاد کرد و این نیرو را چه در بعد کمی و چه کیفی ارتقاء داد؛ موشک‌های زمین به زمین، نقطه‌زن شد؛ ایران به باشگاه دارندگان موشک‌های کروز زمین به زمین پیوست؛ سامانه‌های پدافندی را بومی کرد که یک نمونه آن سوم خرداد است.

مروری بر یک دهه فرماندهی سردار حاجی‌زاده؛ از ساخت موشک‌های نقطه‌زن تا ایجاد شهر‌های موشکی

پهپاد‌های رزمی که تا پیش از این فقط در فیلم‌های هالیوودی برای ما قابل مشاهده بود، در زمان فرماندهی او تولید، تسلیح و به‌کارگیری شد و ایران به دارنده بزرگترین ناوگان پهپاد‌های تهاجمی بمب‌افکن در منطقه تبدیل شد. جنگنده‌های Su-۲۲ را که در آشیانه‌ها خاک می‌خورد، اورهال و عملیاتی کرد.

او در ۱۰ سال گذشته چه در قامت فرمانده نیرو و چه پیش از آن در قامت فرمانده یگان موشکی، همواره عملیات‌های بزرگی را فرماندهی کرده است؛ حملات موشکی به پایگاه اشرف، مقر‌های داعش در دیرالزور، بوکمال، مقر تروریست‌های حدکا، پایگاه عین‌الأسد آمریکا، عملیات پهپادی در جبهه‌های مقاومت.

غنیمت گرفتن چندین پهپاد آمریکایی از جمله MQ-۱ و RQ-۱۷۰ اسکن ایگل و...، انهدام پهپاد‌های هرمس، گلوبال هاوک و نفوذ الکترونیک به مراکز کنترل پهپاد‌های آمریکایی از جمله اقدامات سردار حاجی‌زاده است.

هوافضایی که سردار حاجی‌زاده ساخته؛ نه‌تن‌ها امروز یک نیروی مستقل و بی‌نیاز از پشتیبانی است، بلکه امروز به یک قطب رفع نیازمندی‌ها سایر نیروی‌های مسلح تبدیل شده است. او آنچنان هوافضا را تقویت کرده که این نیرو کاملاً متکی به خود است.

به جرئت می‌توان گفت فرمانده هوافضای سپاه، متر به متر کوهستان‌ها، جنگل‌ها، دشت‌ها و بیابان‌های کشور را گشته و در بسیاری از آن‌ها پایگاه‌های موشکی بنا کرده است؛ شهر‌های موشکی و کارخانه موشک‌سازی زیرزمینی گواهی بر این مدعاست، پس باید ازخودگذشتگی او در پذیرش تمامی اتفاقات مرتبط با سرنگونگی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین را هم به کارنامه و سوابق درخشان این فرمانده افزود.

منبع: آنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سرت سلامت سردار دیگران باید جلوی پرواز هواپیمای اکراینی رامیگرفتند ولی مسولیتش را سردار حاجی زاده گردن گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سردار پر افتخار دوست داریم شجاع نترس و عزیز
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۲۲:۵۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
بعد از حاج قاسم شما دوست داشتنی ترین چهره برای ما هستین. خدا پشت و پناهتون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام همه سرباز این ملت هستیم ،وهرگونه تهدید پاسخ داده میشه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
درود به مادری ک با شیر پاک فرزندی مثل سردار حاجیزاده تحویل این جامعه داده.....سردار عزیز سرت سلامت...غم تو غم همه ایران است.. پس فدای بغض صدایت....کاش هزارجان داشتم تا همه را تقدیمت میکردم....لعنت به بدخواهان ایران عزیز...درود بر سربازان ولایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
دوست داریم سردار ناراحت و شرمنده نباش . تو بهترین خدا شما را برای اسلام و ایران حفظ کند.
Iran (Islamic Republic of)
علی کوثری
۱۹:۴۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار آنقدر بزرگ هستند ‌‌‌که این‌گرد‌و‌غبار مزدوران میدانی استعمار پیر و ‌‌‌‌‌‌‌جیره خواران صهیونیسم بر چهره ‌‌‌‌‌‌‌‌نورانی ایشان اندکی خدشه ‌‌‌‌‌‌‌بگذارد . دشمنان تا دشمنی نکنند این ستارگان آسمان عشق و ولایت ‌‌‌‌چشم ها را خیره بزرگی و عظمت مردان مرد نخواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اگر ایران درحوزه نظامی قوی نبود دشمن به طور نظامی با ایران برخوردمیکرد ولی باجنگ رسانه ای ودست گذاشتن بر روی برخی مشکلات اقتصادی واجتمایی درصدد تضعیف ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اگر ایراندرحوزه نظامی قوی نبود دشمن به طور نظامی با ایران برخوردمیکرد ولی باجنگ رسانه ای ودست گذاشتن بر روی برخی مشکلات اقتصادی واجتمایی درصدد تضعیف ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردا ر دوستت داریم خدا حفظت کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی ۹۸/۱۰/۲۴
۱۹:۳۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
آفرین برعزتتون،خداپشت وپناهتون،نه آمریکانه هیچ دشمن پستی هیچ غلطی نمیتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مشخصه که دست امریکا درسقوط این هواپیمای اکراینی وجود داره.خیلی باید مراقب بود.دردام این ترامپ نیوفتیم.زمانی که سپاه دنبال انتقام بود.امریکای نامرد میگشت .تا ضربه بی ابرویی به سپاه بزنه.کم از این چشم ابیها ضربه نخوردیم.
Iran (Islamic Republic of)
حشمت
۱۹:۲۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام سردار عزیز ماشاالله به غیرت ومردونگیت ما مردم ایران مدیون زحمات شما همکارانتان هستیم، البته منافقین همیشه درکمین هستند همین هایکه دم از سازش باامریکامیزنند امروز هجوم اوردن سمت شما چرا چون جواب سختی به دشمنان داخلی وخارجی دادین اینها عرسه رابرخود تنگ میبینن اینها فهمیدن مردم اگاه ترشدن یک نمونه مراسم تشیع پیکر حاج قاسم عزیز بود، اینها فهمیدن شک نداریم درپشت ماجرای سقوط این هواپیما اینها دستشون آلوده است همین طور که در شهادت سردار سلیمانی الوده است درآینده همچی برملا خواهدشدانشااله
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
به اون افرادی که تخصص، تعهد، شجاعت و روحیه ایثارگری شخصیتهایی مثل سردار حاجی زاده رو زیر سوال میبرند و با کم فهمی و کج فهمی شرایط رو به تمسخر گرفتن باید گفت اگر همین افراد زمان جنگ نبودند الان تو و ناموست معلوم نبود چی سرتون اومده بود و در حال حاضر هم باز اگر همین افراد نبودند داعشی که دست پرورده اون آمریکای همه چیز به خطاست تو و ناموست رو از روی زمین محو میکردن.
میخوام بدونم تا حالا حتی یه بار هم شده حداقل جلوی پات یه شلیک بکنن تا ببینی ترس یعنی چی بعد این بندگان خدا جونشون رو دستشون گرفتن رفتن اون ور مرز دارن با اون از خدا بی خبرها میجنگند به بجای تشکر اینه جوابشون
بابا روی هر چی آدم بی معرفت هست رو سفید کردین
بخدا باید دست سردار حاجی زاده و همرزمانش رو بوسید
خدا بهشون تندرستی و طول عمر با عزت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام
سردار محترم آقای حاجی زاده قبول اشتباه شجاعت می خواهد
وشماکه اشتباه زیردستان به گردن می گیری شجاعترین مردی
از خدای متعال به شما سپاهیان و مردم ایران و بازماندگان هواپیمای اوکراین صبر می خواهم .
Iran (Islamic Republic of)
علیی
۱۷:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده بعد شهادت سر دار دلها امید وطن پرستان شما هستید دوست دارم
Germany
اسلام‌نادرلو
۱۶:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار‌شجاع‌ایران‌بهت‌افتخار‌میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا محمودی
۱۶:۴۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
با سلام..چنین سربازهایی چشم ایران هستند که باید تیزبین تر وباز تر باشند ..بر قرار وپایدار باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام درود خداوند برشما سرداران مرزبانان ما ملت شریف ایران این امنیت را مدیون زحمات شما عزیزان هستیم.......انشاالله که همیشه سرافراز و پیروز باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام به دلاور مرد ایران سردار حاجی زاده ما همه سرباز و پیش مرگ توییم ان شاءالله سالم باشی و بی غم سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده یکی از ستونهای امنیت ایران عزیز است
Iran (Islamic Republic of)
رو
۱۵:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام
شخصا حاضرم خودم و خانواده ام فدا بشه ولی کسی نگاه چپ به سردار نندازه.
Italy
سید اکبر حسینی
۱۵:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام سردار .مابه شجاعت شما افتخار مکنیم.وهمیشه به شما وکل سپاه ورهبری وفادار خواهیم ماند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
درود برشرف مردان صادق وشهدای زنده که درتمام شرایط شهادت طلباته به میدان میایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
درود برشرف مردان صادق وشهدای زنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۵:۱۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار شما محبوبی خدا شما را برای ما رسانه ای کرد تا قدر زحمات شما را بدونیم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۵:۱۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار‌سلامت‌باشیدوموفق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام بر سردار دلهای ما.خداقوت.دست مریزاد.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند مسلمان ایرانی
۱۳:۳۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
ازسردارررحاچی زاده به خاطرزحمات ده ساله ایشان تشکر میشود وازتمام معاندینی که این چندروز کاسه ازآش دارشدن ابرراز انزجار مینمایم مرگ بر آمریکا وانگلیس
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
ما پشتیبان سردارعزیز هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خدا قوت سردار انشالاه که همیشه پایدار سلامت باشی ملت ایران به چنین سردارانی افتخار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۳۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
دوست داریم سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
ما تلاشهای شما سردار حاجی زاده وبرادران دیگر را در 41 سال گذشته وحال را شاکریم وسپاسگزار. زنده باشید سردار. غم سردار حاج قاسم وسانحه هوایی ما را ناامید نمیکند. خدا صبر بدهد به ما وبازماندگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار تاریخ همیشه درحال تکرار است ما بعد از خدا دلخوشیمان به حضرت اقا وسربازان فداکار نظام ورهبری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار عزیز دوست داریم کاش روز اول سینه پاکت را سپر میکردی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۱:۴۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
درود خدا بر سردار حاجی زاده متاسفانه بعضی از افراد در این فکر احمقانه هستند که اگر امریکا به ایران بیاید ایران گلستان میشود نگاه به کشورهای اطرافمان نمکنند مثل سوریه عراق افغانستان این کشورها را امریکا اشغال کرده پس ببینید چه به سر انها امده همین داشتن امنیت مدیون حاجی زاده وسپاه پاسداران هست
Iran (Islamic Republic of)
ظاهر
۱۱:۴۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مابه شما وامثال شما افتخار می کنیم هرچه داریم از لیاقت وصداقت همچین مردانی هست درود بر شرافت این بزرگان دوستتان داریم
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۱:۴۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خداسایه شماروازسرملت ایران کم نکنه شما مردان بی ادعا وشجاع هستین تنها آرزوم ازخدا این بود دررکاب شما باشم درخدمت از وطنم سردار بزرگ ما ملت ایران مدیون شما دلیرمردان هستیم دوستتون داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده سردار ما بوده و هست من به عنوان یک ایرانی از زحمات شبانه روزی سردار و سایر سپاهیان در عرصه هوا فضا تشکر میکنم امنیت ما به خاطر فداکاری سردار و سایر نیروهای مسلحه خدا حفظتون کنه سیلی محکم موشکی به امریکای جنایتکار و تروریست نشان از قدرت نظامی و صلابتی داره که سردار پایه های اون رو بنا گذاشته دمت گرم سردار دلها از صمیم قلب موفقیت و سربلندی شما را خواستارم
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۱:۱۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام حاجی زاده.خدا قوت .
Korea (Republic of)
حسی
۱۱:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سرت سلامت خدا با صابرین است کور بشه اونی که سپاه رو نمی تونه ببینه
Iran (Islamic Republic of)
الهه زمینی
۱۱:۰۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردارجان سرت سلامت ... بابت 41سال زحمتی که برای امنیت کشور کشیدید قدردان شما و عزیزان دیگر سپاهی هستیم ...
انشالله خداوند تعالی عزیزانی مثل شما رو برای کشور حفظ کنه .و مطمئن باشین مردم فهیم ایران پشت شما رو خالی نمیکنند .
Iran (Islamic Republic of)
اکبر رزاقی
۱۰:۳۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار بهت افتخار میکنیم و میبالیم خدا از عمر ما بکاه و به عمر سردار سرافرزمان بیفزا
Iran (Islamic Republic of)
Ahmadmousavi
۱۰:۳۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام بر سردار عزیز سلام بر این مرد با غیرت سلام بر تو ای مرد بی ادعا.یه چیزا بدون ما مردم ایران می دانیم که امن ماندن خانه یمان را مدیون سردارهایی همچون حاج قاسم سلیمانی و همچون شما می دانیم و به سپاه همان افتخار می کنیم.
دورود بر مردان بی ادعا
دورود بر سپاه پاسداران
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام سردار
سرت رابالابگیر چون باخداوبرای رضای خدامعامله کردی
سرداردرقلب ماجوانانه ده شصتی جاداری
زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاد پیروز استوار باشی.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۹:۳۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
رضا یاری نژاد
۰۸:۵۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
من سردار حاجی زاده نیستم بلکه نوکر نوکرهای سردار رشید و بی باک سپاه اسلام حاجی زاده عزیز هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
ایشون مرد بود گردن گرفت درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی‌زاده تنها نیست
Iran (Islamic Republic of)
سعید نیری
۰۸:۱۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
النجات فی الصدق. خوشحالم در کشوری زندگی میکنم که نظامیانش اخلاق مدارند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۴۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
با سلام

سردار بزرگ و پر افتخار حاجی زاده خیلی مردی
کور بشه چشمه بد خواهان انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خیالت تخت سردار.....
بصیرت و آگاهی مردم خیلی خیلی بیشتر از این حرف ها ست که اصلا بدون این توضیحات و تصاویر و فیلم ها قدرتون رو میدونن.
همین فرمون درسته! برو جلو !
United States of America
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
انشالله نابودی دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
درود بر شرف و غیرتت سردار .
سپاه نماد اقتدار ملی است. خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
یا حق
۰۱:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
پاکی و معصومیت را در چهره تون به وضوح دیدم ای سردار عزیز دوستت داریم.از ته قلبم شمارو دوست دارم همچنین کسانیکه برای ایران ومردمان مظلومش جانفشانی میکنند. خائنین مملکت رو پیدا کنید و به سزای اعمالشون برسانید خداوند متعال و مردم ایران با شما هستن اجرکم عند الله.متشکرم وسپاسگزارم سردار
Iran (Islamic Republic of)
سرباز امام زمان
۰۱:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام خدا بر سردار حاجی زاده که با شجاعتی مثل شیر واقعیت رو گفت هر چند میتونست پنهان کنه،حمایت مردم از سپاه ابدیه،به کوری چشم امریکا تروریست و اسرائیل جنایتکار و ال سقوط خائن.
Iran (Islamic Republic of)
اسلام‌نادرلو
۰۱:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار‌سرافراز‌وطن‌زنده‌باد
Iran (Islamic Republic of)
رضا میرزایی
۰۱:۱۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده خسته نباشید درود بر غیرتت آبروی ایران تا آخر زمان حفظ کردی به شما خدا قوت میگم مرگ مرگ مرگ بربربر امریکا و دشمنان داخلیت منافقین
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۱:۱۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام سردار درودبرشرفت شیرمرد
Iran (Islamic Republic of)
رضا میرزایی جانباز شمیایی دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایران عراق
۰۰:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار باشرف وطن درود خداوند معنان بر شما و همکاراتان عزیزتان خدا قوت ریس جمهور و مجلس و خودروسازان توطه کنید که سردار دلها تحوبل آمریکا جنابت کار بد هید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مردان خدا یعنی همینی مرهواه
سردار کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سردار تشکرررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
از سردار حاجی زاده خواهشمند هستیم تا جریان وقوع سیل در سیستان وبلوچستان رو هم به عهده بگیرند. تا سلبریتی های عزیز. و مسئولین محترم ابراز همدردی کنند و یادشان بیفتد که سیستان وبلوچستان هم جزئی از خاک ایران است...
.
.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۰:۱۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
زنده‌بادسردارحاجی‌زاده‌‌‌،مایه‌سردار‌سلیمانی‌دیگه‌داریم‌اونم‌حاجی‌زاده‌اس‌‌،سردارزنده‌باشی‌،زنده‌باشی،خسته‌نباشی
Iran (Islamic Republic of)
سعید دروگر
۰۰:۰۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام سردار..تمام افتخارات این چند سال ایران در زمینه قدرت نمایی و برتری در منطقه و جهان بخاطر وجود شما و زحماتت بوده وهیچ وقت هم نیومدی بگی من اینم و من اونم.....دمت گرم و زنده باشی دلاور اتفاقی تلخ بود و اشتباهی که شد..همه متاثر شدیدم وناراحت...وگفته های شما چیزی از ارزشت کم نمیکنه عزیز ایران زنده باشی ..وما به سرداری چون شما مفتخریم..از طرف یک ایران و یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سردار سرت سلامت دوستت داریم‌
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ایرانی ها افتخار می کنند به داشتن این سرداران غیور و مقتدر و وطن پرست، سردار حاجی زاده چشم امید مردم به شما وطن پرستان واقعی است ما آرامش و امنیت کشورمان را مدیون امثال شما هستیم دلاور مرد ایران، سردار شجاع بیداری شما باعث خواب آسوده مردم در وطن شده است با وجود مشکلات دلخوشی ما رهبری، سپاه و نیروهای مسلح هست حال که سردار سلیمانی نیست مسئولیت شما برای محافظت از مردم و وطن بیشتر شده است
جانم فدای رهبر، ملت و وطنم ایران
Iran (Islamic Republic of)
محود
۲۳:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام بر سردار حاجی زاده عزیز بعنوان یک ایرانی مدیون زحمات شماومجموعه سپاه و ارتش و نیروی انتظامی جهت ایجاد امنیتی که داریم یه خدا قوت جانانه به تک تک شما عزیزان ان شاءالله که همیشه سلامت و تندرست باشید به امید موفقیت های روز افزون یگان های نظامی ایران عزیز
زنده باد سپاه_ارتش و ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
با سلام و عرض احترام به سردار بزرگ و رشید آقا ما هر چه داریم از سپاه و تلاش شباروزیه شماس ما نمی توانیم ناراحتیه شما را بابته این جریان که جمعی از هموطنان درگذشتن در سانحه هوایی را تحمل کنیم خواهش میکنم ما را در غم خود شریک بفرمائید ما همیشه پشت این نظام و سپاه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۳:۰۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سردار خیلی مردی به خدا ما پشت شما ورهبری هستیم این وهابی ها وآمریکایها در مقابل ملت ایران سوسگ هم نیستند.هنوز سلیمانی ها هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سردار زنده باشی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام ما همه از این سقوط ناراحت هستیم و واقعا غم بزرگی برای کشور و مردم ایران محسوب می شود. ولی مگر هیچ کسی اشتباه ندارد!? مگر تا حالا مسئولین اشتباه نداشتند و منجر به مرگ نشده! چرا این خطا را در این موقعیت حساس برای این شخص نابخشودنی کردید!?این همه هموطنان ما روزانه بخاطر اشتباهات خودرو سازها دارند از بین می روند ولی حتی یک نفر به روی خودش نمی آورد چه برسد به عذرخواهی ولی این خطای زیر دست ایشان را این همه بزرگ و غیر قابل بخشش میکنند ، که چی!? چون آمریکا نتونست ایشان را تو سوریه ترور کند خود مردم ایشان را از سمتش خلع کند و آمریکا به هدفش رسیده باشد!! سردار تو تنها نیستی و یک امت حزب ا.. پشتت هست. از همه بالاتر خدا پشت تو و همه خادمان به ملت شیعه هست حاجی. خیالت راحت باشه و غم نداشته باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
زنده باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام سردار
سالم و سرافراز باشید
شما سپاهیان در دل همه ما ایرانیها جا دارید
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درود بر سپاه
سردار عاشقتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده عزیز، سرباز ولایت
شما مارو یاد حاج قاسم قهرمان میندازین. غمتون رو نبینیم.
خدای مهربان شمارو ان شاءالله حفظ کنه و دشمنانتان رو ذلیل و خوار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خدا قوت و حضرت علی پشت و پناهتان.
Iran (Islamic Republic of)
شریفی
۲۱:۵۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ما تاابددر جبهه سردار حاجی زاده سرباز ولایت خواهیم بود.قدردان زحمات بیشمار سپاه پاسداران هستیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درودبرسردارشجاع نورچشمایی وخارچشم دشمناووطن فروشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
امنیتمون رو مدیون شماها هستیم سردار
شمام برای ما عین سردار سلیمانی عزیزی
Iran (Islamic Republic of)
خودش
۲۱:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
من به سفیر انگلیس تسلیت میگم که مادرش تو این هواپیما مرد
به اون بیحجابی که چادر و مقنعه ش سوخت.تسلیت میگم.
به اونکی الزایمر گرفت و بیش از ۱۲۰هزار شهید سپاه یه شبه یاد برد تسلیت میگم
......
ایران من تسلیت.چشم دشمنت کور باد .امین
Iran (Islamic Republic of)
محمد هادی
۲۱:۲۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
چرا کسی در مورد توئیت مشکوک به ترامپ صحبت نمی کنه؟ جایی که به جای تهدید کردن به ترامپ گفت به هواپیمای مسافربری ساقط شده فکر کن!!! فیلمشم مشکوک بود. خبر داشتن ترامپ هم مشکوک بود و ....
Iran (Islamic Republic of)
محمد فارغی
۲۱:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام . اگر پیشرفت های ما در برنامه موشکی وپهبادی نبود الان یک جنگ تمام عیار همین کشورها نزدیک ما عربستان سعودی واسراییل وغیره به ما تامیل میکردند که در شبانه روز شاید هزاران کشته وزخمی میدادیم .سرداران شجاع وپیش مرگ های ما همین سلیمانی وحاجی زاده وخیلی های دیگر بودند که نگذاشتند کسی جرأت حمله به ما پیدا کنند .پس مردم عزیز ایران این اشتباه هواپیما اکراین بسیار غمگین است خدا صبر بده به خانواداشان . ولی هر مسعله جای خودش ....همه سردار حاجی زاده هستیم ودعا کنیم براش
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۲۱:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سردار عزیز فدای غیرتت و ازخودگذشتگی جانم فدای رهبر عزیزم و سربازان زحمت کش و از جان گذشته که خود را پیش مرگ مردم و کشورشون کردند و لعنت خدا بر کسانی که از این خطای انسانی حادثه ساز میخوان سپاه و سربازان خدوم و زحمتکش رو زیر سوال. ببرند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
مردم هوشیار باشند شواهد نشان می دهد که توطعه ای علیه شیرمردان مدافع امنیت وقدرت دفاعی کشور درکار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خدا حفظت کنه سردار انشاالله خار چشم دشمنان داخلی وخارجی نظام و انقلاب باشی
Iran (Islamic Republic of)
مجيد
۲۰:۰۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام برادر بزرگ وار اجر شما امام شهدا خدا به شما وهمكارانتان اجر جميل عنايت كنه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۹:۴۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درود برسردار حاجی زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
عاشقتم سردار
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۱۸:۵۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
هرچند مثل روز برای همه روشن هست ""فارغ از اینکه یه عده خودشونو به خواب زدن"" که سردار حاجی زاده خودش را سپر بلای دیگران کرد که فتنه ای بخوابه
اما چه قشنگ نمایان شدن سلبریتی های خائن به مملکت که در نهان دلشون با امریکا و انگلیس بود
Iran (Islamic Republic of)
میرک
۱۸:۳۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
فرمانده خداتوراعزت وقدرت دهدابروی کشوروامت اسلامی هستی دل رهبرعزیزمان راشادکردی فداک نفسی.
Iran (Islamic Republic of)
پیراخوری
۱۸:۳۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام سردار حاجی زاده عزیز خداقوت اجر شماباخانم فاطمه الزهرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دستبوس جان برکفان میهن اسلامیمون هستیم ولی هنوز از تاخیر در گفتن حقیقت آزرده خاطریم
بخدا وقتی خبر برخورد موشک رو شنیدم بقدری ناراحت شدم که نتونستن صبحونه بخورم
هرچند که این ماجرا هنوز هم برای من مشکوکه و فکر می کنم آمریکای پلید در این ماجرا دست داره اما انتظار این بود تا همون ساعات اولیه حقیقت گفته بشه و یا حداقل با اطمینان از طرف مسولان رد نشه
موید و پاینده باشید سردار
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دست مریزاد سردار بزرگ ایران . جای شما در قلب همه ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سپاه عزیز ماست
Iran (Islamic Republic of)
محمود سلطانی فرزند شهید
۱۸:۱۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
تمام ایران فدای یک تار موی سردار سلیمانی و حاجی زاده ناجیان امنیت در دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
به زودی داستان واقعی این هواپیما هم مشخص میشه. معلوم میشه که سپاه مقصر نبوده ...
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی اسحاقی
۱۸:۰۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سردار عزیز شما افتخار آفرین هستید خدا نگهدارتان انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
عجب شیری هستی .هرچند این بیشه از این شیرها کم نداره.یاعلی
۱۲
آخرین اخبار