خیرین شهرستان مهاباد در طول سه ماه سوم سال مبلغ ۷۰ میلیون ریال به مرکز بهداشت اهدا کردند.

علیزاده آذر رئیس مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در طول سه ماهه سوم سال خیرین این شهرستان با برگزاری جلسات حدود ۷۰ میلیون ریال پول برای بهسازی و خرید وسایل و تجهیزات خانه‌های بهداشت اهدا کردند.

او افزود: خیرین روستای قوزلوی علیا نزدیک به ۲۰ میلیون ریال و همچنین خیرین روستای حاجی علی کند ۲ میلیون تومان را برای بهسازی و استاندار سازی خانه‌های بهداشت خود اهدا کردند.

علیزاده آذر اظهار داشت: یکی دیگر از خیرین در روستای عیسی کند ۱۰ میلیون ریال برای تعمیر و مرمت پشت بام خانه بهداشت عیسی کند و خیرین شهر گوگ تپه برای پایگاه سلامت این منطقه مبلغ ۶ ۱  میلیون  ریال برای خرید وسایل و تجهیزات اهدا کردند.

او اضافه کرد: خدمات تشخیصی، مراقبتی، تزریقات و سرم تراپی با تعرفه دولتی برای روستاییان در مراکز معین بیمه روستایی و خدمات مراقبت از مادران باردار، مراقبت کودک، سالمندان و میانسالان، تغذیه، در این پایگاه‌ها انجام می‌گیرد.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: شهرستان مهاباد با داشتن ۶۴ خانه بهداشت و ۱۳۲ قمر و ۴ روستای سیار به جمعیت بیش از ۷۱ هزار نفر مردم روستا خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه شهروندان خیر مهابادی که با گشاده دستی و همت ماندگار به منظور ارتقا سلامت همنوعان و شهروندان گام برمی دارند نهایت قدردانی،تشکر و قدر شناسی خود را اعلام می دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.