سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر و در مجموع ۳۹۵ هیئت ورزشی در شهر‌های استان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل امروز در نشست با کارکنان ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر و در مجموع ۳۹۵ هیئت ورزشی در شهر‌های استان فعال هستند و فعال‌سازی هیئت‌های ورزشی در تمامی شهر‌های استان از جمله رویکرد‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان است.

او با تاکید بر بر لزوم توجه به دانش‌افزایی مربیان و داوران افزود: به‌منظور ارتقای دانش فنی ورزشکاران و مربیان و داوران بیش از ۱۷۵ دوره آموزشی برگزار شده و نسبت به مدت زمان مشابه پارسال افزایش چشمگیری را در برگزاری چنین کلاس‌هایی شاهد هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: از ابتدای امسال تا بدین لحظه ۱۶۷ میزبانی از مسابقات مختلف کشوری در سطح باشگاهی و لیگ در اردبیل میزبانی شده است که در این مدت بیش از ۱۵۰ تیم ورزشی از استان اردبیل نیز به مسابقات کشوری اعزام شدند و با کسب عناوین و مدال‌های درخشانی در سطوح مختلف همراه شده تا نوید دهنده روز‌های خوبی برای ورزش استان باشد.

برادران تصریح کرد: از ابتدای سال تا به امروز ۵۳ ورزشکار اردبیلی با حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و بین‌المللی موفق به کسب مدال و قرار گرفتن در بین نفرات برتر رقابت‌ها شدند و برای استان اردبیل افتخار آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.