به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در بازدید از مرکز ۲۰۲۰ و امور مشتریان شهرستان سنندج گفت: یکی از پایههای اساسی مشتری مداری پاسخگویی روشن و شفاف به مشتریان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
او در این بازدید جزئیات و روند پاسخگویی این مرکز را از نزدیک مشاهده نمود و بر چگونگی ونحوه پاسخگویی اپراتورها به منظور تحقق رضایت مشتریان تاکید داشت.
حکمت با اشاره به اهمیت پاسخگویی در حداقل زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان در تحقق اهداف مخابراتی و شعار ارتباطی فراگیر خاطر نشان ساخت: تعامل دوسویه با مشتریان و شفافیت در پاسخگویی صحیح در جهت تحقق رضایت مشتریان از اهداف اصلی و اساسی است که موجب رسیدن به اصل مشتری مداری در منطقه میشود.
او زمان صف انتظارِ هر مشترک با مرکز ۲۰۲۰ مخابرات را به صورت میانگین ۱۵ تا ۲۰ ثانیه اعلام کرد و افزود: زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتورها نسبت به گذشته کاهش یافته است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه کردستان به صورت ۲۴ ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون به تعداد بیش از ۳۰۵ هزار و ۵۵ تماس پاسخ داده اند.
آزاد با اشاره به آماراعلام شده که بیانگر پاسخگویی به بیش از ۹۵ درصدِ تماسهای مشتریان از سوی اپراتورهای۲۰۲۰ استان است، ابراز داشت: چند درصد تماسهای پاسخ داده نشده به علت قطع کردن ارتباط از سوی مشترک و یا بعضا بروز مشکلات فنی میباشد.
او در ادامه این بازدید به صورت راندومی با چند مشترکِ مرکز ۲۰۲۰ تماس تلفنی داشت و از نحوه پاسخگویی و رفع مشکل مطرح شده توسط اپراتورها اطمینان حاصل نمود.
مدیر مخابرات منطقه کردستان، یادآورشد: در حال حاضر تعداد ۹۸ هزار و ۷۲۶ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است.
بازدید اپراتورهای مرکز ۲۰۲۰ نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از حسن توجه مدیر مخابرات منطقه کردستان در جهت رفع مشکلات و دغدغههای خود تقدیر وتشکرکردند.
انتهای پیام/ع