رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از ممنوعیت انتقال مالکیت خودرو‌هایی خبر داد که دارای سابقه شکایت و یا دستور توقیف را دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : پلیس راهور از نقل و انتقال مالکیت وسایل نقلیه دارای شکایت، سابقه توقیف، دیون دولتی، جرایم متعلقه معوقه و در رهن شرکت‌های سازنده در مراکز تعویض پلاک خودداری می‌کند.

او گفت : در سابقه شماره گذاری برخی وسایل نقلیه، عنوان دستور توقیف و شکایت وجود دارد که برابر مقررات تا زمان رفع شکایت یا سابقه دستور توقیف، پلیس راهور نقل و انتقال مالکیت را انجام نمی‌دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ضمن تاکید بر ضرورت تعویض پلاک خودرو‌ها در زمان نقل و انتقال مالکیت، گفت: مالکان خودرو‌های دارای شکایت یا سابقه توقیف لازم است برای رفع شکایت یا دستور توقیف به مرجع مربوطه مراجعه و نسبت به رفع اثر سابقه در سیستم پلیس راهور اقدام کنند.

این مقام انتظامی گفت: مالکان خودرو‌ها قبل از مراجعه به مراکز تعویض پلاک، برای انتقال مالکیت از نداشتن سابقه شکایت یا توقیف سیستمی در سوابق خودرو از طریق مراکز پلیس ۱۰+ باخبر شوند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.