سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اطلاعات خوب و دقیقی از بازیکنان خارجی تیم ندارم، اما بازیکنان جدید با نظر من جذب شده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحال هستم بابت این انتقال باید از خیلی‌ها تشکر کنم. تعامل خوبی بین ۲ باشگاه شکل گرفت شد و منافع هر ۲ باشگاه تامین شد. امیدوارم بتوانیم سال خوبی با کمک هواداران داشته باشیم. باید از پیشکسوتان پرسپولیس رخصت بگیرم. از انصاری فر مدیرعامل پرسپولیس و حمیداوی مالک شهرخودرو تشکر می‌کنم.

او تصریح کرد: تازه به باشگاه پرسپولیس آمده ام. باید ببینم مسائل به چه صورتی است. هرچه جلوتر برویم در مورد امکانات و برنامه ریزی بیشتر می‌توانیم صحبت کنیم. فعلا سخت است در این مورد صحبت کنیم.

او افزود: خوشحال هستم در پرسپولیس حضور دارم و باعث افتخارم است پس از هفت سال قرار است بار دیگر به عنوان سرمربی در پرسپولیس کار کنم. می‌دانم بلاتکلیفی پرسپولیس در چند وقت اخیر سبب شده هواداران اذیت شوند، اما خدا را شکر می‌کنم با لطف خدا و تعامل ۲ باشگاه پرسپولیس و شهر خودرو این انتقال انجام شد. امیدوارم منشا خوبی برای پرسپولیس باشم و اتفاق خوبی برای این تیم بیفتد.

او افزود: شک نکنید اگر من به پرسپولیس آمدم، منافع باشگاه شهرخودرو هم تامین شده است و مدیران این باشگاه هم از این انتقال راضی بودند. یک سال و نیم در این تیم بودم و روز‌های خوب و بد زیادی در آن داشتم. از تک تک هواداران شهرخودرو به دلیل حمایت خوبی که از من و تیمم داشتند، تشکر می‌کنم. از بازیکنان خوب مان هم که با وجود سختی‌ها و مشکلات زیادشان کمک زیادی به من کردند تا بتوانیم به این جایگاه برسیم تشکر می‌کنم.

گل محمدی گفت: انتقالم به پرسپولیس، درخواست پرسپولیس بود. مسائل خیلی ساده حل شد. هنوز اطلاعات خوب و دقیقی از بازیکنان خارجی تیم ندارم. بازیکنان جدید با نظر من شده اند. هر ۲ بازیکن خارجی در لیگ ایران خیلی خوب کار کردند. درصد زیادی مذاکره با استوکس پیش رفته است.

او گفت: برای من حضور در پرسپولیس، نمی‌گویم بیشتر از تیم ملی، اما کمتر از تیم ملی هم نیست؛ واقعاً خوشحالم. حضور در تیم ملی برای من زود بود. این فرصت وجود دارد که در آینده بتوانم این شانس را پیدا کنم.

سرمربی پرپسولیس گفت: در هر صورت این انتقال اتفاقی بود که بین ۲ باشگاه خیلی سریع و بدون هیچ حاشیه‌ای انجام شد.

او تصریح کرد: من به هواداران خوب مشهدی حق می‌دهم ناراحت باشند، ولی در فوتبال حرفه‌ای خیلی اتفاق‌ها ممکن است بیافتد. در فوتبال حرفه‌ای چیزی که خیلی مشخص و مهم است بحث منافع باشگاه‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار