مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: با نظر فرهاد مجیدی، جدایی علی دشتی و مرتضی تبریزی از استقلال منتفی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام امیری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: تبریزی و دشتی فردا در تمرین استقلال حاضر می‌شوند و بحث فسخ آن‌ها منتفی شد. ما با این دوستان مشکلی برای ادامه همکاری نداشتیم. برای این ۲ بازیکن پیشنهاداتی از باشگاه‌های دیگر رسیده بود که با ما مطرح کردند. با سرمربی تیم مشورت کردیم و به صلاح بود دشتی و تبریزی در استقلال بمانند.

او بیان کرد: لیست بازیکنان ۱۸ سال ما تکمیل است. یک بازیکن خارجی ما امروز به تهران رسیده است و بازیکن خارجی دیگر ۲ روز بعد به تهران می‌رسد. لیست بزرگسال ما پر است.

امیری گفت: سجاد آقایی ۳ فصل و نیم با ما قرارداد دارد. درخواست داده بود برای اینکه بازی به او برسد نیم فصل به تیم دیگری برود.۲ باشگاه درخواست داده بودند و اکنون در حال بررسی است

امیری گفت: یک بازیکن استرالیایی جذب می‌کنیم. فردا قرارداد این بازیکن نهایی می‌شود. یک بازیکن کامرونی هم در خط دفاع جذب می‌شود. با جذب این ۲ بازیکن پرونده نقل و انتقالات ما بسته می‌شود.

او گفت: ما در باشگاه استقلال مشکلی نمی‌بینیم. بازیکن جدید جذب کردیم و ۴۰ درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده و کار‌ها در حال انجام است.

امیری تصریح کرد: ما با ۵ بازیکن خارجی همزمان در حال مذاکره بودیم که یکی از آن‌ها پاتوسی بود. پاتوسی بازیکن خوبی است. همه شرایط را در نظر گرفتیم و ۲ بازیکنی بسیار خوب جذب می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.