بخش جراحی قلب مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق، آنژیوپلاستی و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با انجام ۲ عمل جراحی آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید علی هاشمی، مسئول راه اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود گفت: در مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق این بیمارستان همه خدمات مربوط به بیماری قلب مانند آنژیوگرافی، اکو و جراحی قلب ارائه می‌شود و با بیمارستان‌های بزرگ قلب کشور مانند بیمارستان قلب شهید رجایی برابر می‌کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز گفت: این بخش با استفاده از فناوری روز دنیا و تامین کلیه امکانات پیشرفته و با بهره گیری از کادر تخصصی و فوق تخصصی مجرب و با انجام ۲ عمل جراحی خارق العاده و موفقیت آمیز، آغاز شد.

رضا چمن افزود: در یک سال گذشته با راه اندازی بخش آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود هزار و ۵۵۰ مورد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، این بخش ظرفیت روزانه یک تا سه عمل جراحی قلب دارد.

مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق با زیربنای ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع شامل ۳۴ تخت (۱۵ تخت بستری و ۱۹ تخت) مراقبت‌های ویژه و ۲ اتاق عمل جراحی راه اندازی شده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.