دومین نمایشگاه سالانه آموزشگاه عکاسی نقطه طلایی در نگارخانه مارلیک رشت برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: دومین نمایشگاه سالانه آموزشگاه عکاسی نقطه طلایی رشت ویژه نگاه هنرجویان ۷ تا ۱۶ ساله، هفته آینده در نگارخانه مارلیک این شهر برپا می‌شود.

او افزود: در این نمایشگاه ۶۹ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید با انتخاب استاد شهاب گلچین، در ابعاد ۳۰ در ۴۵ سانتی متر از ۱۴ هنرجو که دوره مقدماتی تا پیشرفته را در آموزشگاه هنر‌های تجسمی نقطه طلایی گذراندهاند بهنمایش گذاشته می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: سامان پورخوشآموز و نازی مرتاضخو، مدرسین دوره‌ها و نمایشگاه گردان در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آورده‌اند هنرجویان در دنیای تازه و خودساخته به ثبت این دنیای جدید از دل دوربین خود پرداخته و کوشیدهاند تا ابعاد تصویری و دلنشینی از خوانش خود از این دنیا به دست مخاطب برسانند.

قاسم مصفا افزود: سبک و تکنیک برای هنرجویان مشخص نشده و هنرجو آزادانه خود را به تصویر کشیده است.

او گفت: هنرجویان به دنبال شناسایی هم لهجه‌های خود، کسانی که پیام آن‌ها را دریافت میکنند، هستند و بدون عنوان بودن یک نمایشگاه هنرمند را آزاد میگذارد که خود را راحت به تصویر بکشد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: با وجود رویکرد مستند که در اغلب کار‌ها حاکم است هنرجویان به مسائل گوناگونی از زندگی بشر امروز پرداخته اند و برخی از کار‌ها هم سوی‌های ذهنی تر دارند.

مصفا گفت: آریو عاملی پور، آتنا گلبانگ، اهورا مهرآریا، رامبد معاف، روژان حسنی، رها اکرامی، ستایش ایزدپناه، سیده آیه احمدی، فربد حسینپور، مهرانا زندهدل، مبینا شفیعی ثابت، مبینا کاظمی پور، نرگس رفیعی و هستی صفای هنروری هنرجویانی هستند که در این نمایشگاه عکس هایشان روی دیوار میرود.

او افزود: دومین نمایشگاه گروهی عکس هنرجویان آموزشگاه نقطه طلایی رشت، روز‌های ۲۸ دی تا ۳ بهمن ۹۸، صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت برپا می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: آیین گشایش این نمایشگاه نیز ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۸ دی‌ماه در نگارخانه مارلیک برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.