مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی برای تامین گاز روز‌های سرد پیش رو نداریم، گفت: فعلا محدودیتی برای مصرف گاز صنایع در استان اعمال نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به چند روز سردی که کرمانشاه پشت سر گذاشت، یادآور شد: در این روز‌ها افزایش قابل توجهی در مصرف گاز نداشتیم و هیچ مشکلی از نظر قطعی و یا افت فشار گاز در استان وجود نداشتبرای روز‌های سرد پیش‌بینی شده نیز مشکلی برای تامین گاز مشترکین نداریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از برقراری گاز تمام صنایع استان هم خبر داد و افزود: فعلا هیچ محدودیتی در مصرف صنایع نداریم و اگر از بالادست اعلام شود که کمبودی داریم، اقدامات لازم برای اعمال محدودیت را انجام خواهیم داد.

شهبازی میزان مصرف نرمال گاز استان در روز‌های سرد را ۱۲ میلیون مترمکعب اعلام وبیان کرد: از این میزان هشت تا ۹ میلیون مترمکعب آن سهم بخش خانگی و تجاری است که این سهم در روز‌های گرم سال نصف شده و به حدود سه تا چهار میلیون مترمکعب در روز می‌رسد.

او  از وجود بیش از ۵۸۰ هزار مشترک گاز در استان هم خبر داد و تاکید کرد: اگرچه مشکلی برای تامین گاز نداریم، اما از مشترکین تقاضا داریم در روز‌های سرد صرفه‌جویی در مصرف را فراموش نکنند.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.