رئیس اورژانس کشور گفت: هم اکنون ۳ فروند بالگرد اورژانس هوایی در مناطق آسیب دیده و تحت تاثیر سیل مستقر شده‌اند.

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،، با اشاره به آخرین اقدامات اورژانس در مناطق سیلابی جنوب کشور اظهار کرد: پرسنل فوریت‌های پزشکی ۶۱ مادر باردار پرخطر را از مناطق آسیب دیده تحت تاثیر سیل به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مناطق امن منتقل کرده‌اند. همچنین تا به امروز ۱۷ مصدوم، بیمار و مادر باردار به وسیله بالگرد‌های اورژانس به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.
 
رئیس اورژانس کشور ادامه داد: تیم‌های واکنش سریع اورژانس در مناطق آسیب دیده ۴۵۰ بیمار را ویزیت کرده‌اند و هم اکنون ۳ فروند بالگرد اورژانس هوایی در مناطق آسیب دیده و تحت تاثیر سیل مستقر شده‌اند.
 
او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ دستگاه آمبولانس در مناطق آسیب دیده استقرار پیدا کرده‌اند، گفت: دارو‌های مورد نیاز بیماران و شیر خشک در مناطق آسیب دیده توزیع شده است و مواد غذایی توزیع شده در مناطق آسیب دیده نیز به طور دقیق بررسی می‌شود.
 
کولیوند یادآوری کرد: پس از وقوع سیل منابع آب آشامیدنی و چاه‌های فاضلاب بررسی و ۳ تیم بهداشتی متشکل از ۹ نفر به مناطق سیلابی اعزام شده اند.
 
رئیس اورژانس کشور ادامه داد: خودرو ارتباطات و آمبولانس کمک دار جهت رفت و آمد در مناطق صعب‌العبور و مناطق آسیب دیده اعزام شده است. همچنین آموزش چهره به چهره به افراد آسیب دیده و مصدومان ناشی از سیل توسط تیم‌های بهداشتی انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار