اخبار حوادث سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸؛

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در تنگستان/ کشف زمین خواری در شهرستان بوشهر

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در روستای عالی چنگی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه گفت: به منظور مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ۴۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوارکشی و بنا‌های غیر مجاز با اخذ دستور از مقامات قضائی در روستای عالی چنگی این شهرستان تخریب شد.

او افزود: در این عملیات که با حکم مراجع قضایی و با حضور رئیس دادگاه بخش دلوار – بخشدار دلوار – رئیس و نماینده حقوقی جهاد کشاورزی، تخریب بنا‌های غیر مجاز احداث شده در زمین‌های کشاورزی روستای عالی چنگی انجام شد و حدود ۱۶۵ هزار مترمربع به مبلغ یازده میلیاردو پانصدو پنجاه هزار ریال از اراضی کشاورزی که تغییر کاربری داده شده بودند آزاد سازی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از مردم خواست، با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اطلاع رسانی به ادارات مربوط، مراتب را به مرکز فوریت‌های تلفنی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف زمین خواری در شهرستان بوشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر گفت: عامل زمین خواری چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی دستگیر شد.

سرهنگ عبدالرضا بازیاری افزود: با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی مشخص شد فردی سودجو در روستای کُرِه بند شهرستان بوشهر ۲۳ هزار مترمربع از زمین‌های دولتی را غیرقانونی تصرف کرده است.

او با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان، ارزش زمین‌های آزاد شده چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، عنوان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف ۵ فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودرو در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی بوشهر از دستگیری یک سارق و ۲  مالخر و کشف ۵ فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: سارق دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه پلیس به ارتکاب پنج فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و بیان داشت با توجه به داشتن اعتیاد به مواد مخدر به تنهایی اقدام به سرقت کرده و اموال سرقتی را در قبال خرید مواد به افراد مالخر فروخته است.

او، با تاکید بر افزایش ضریب ایمنی و امنیتی وسایل نقلیه، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.