به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، سومین نمایشگاه اختصاصی گردشگری، صنعت غذا و شیرینی با هدف برندینگ مجموعههای گردشگری و غذایی فعال در این حوزه و ایجاد ارتباط دو سویه با مشتریان و گروههای هدف مشخص و همچنین شناسایی و معرفی ظرفیتهای جدید و بالقوه این صنعت ارزشمند در مشهد که قطب صنعت گردشگری و غذای کشور محسوب میشود مدت ۴ روز در مشهد برگزار شد.
برندهای شرکتکننده در این نمایشگاه از حوزه مراکز گردشگری و هتلداری، شرکتهای خدمات مسافرتی، صنایع غذایی، رستوران، فست فود، قنادی، کافی شاپ، نوشیدنی، بستنی و تجهیزات و صنایع وابسته اقدام به خرید غرفه و مشارکت با عوامل برگزاری آن کردند.
از نقاط قوت این نمایشگاه در سال سوم برگزاری، حضور پررنگ نمایندگان سفارتخانهها و کنسولگریها و همچنین پیوند دادن آن با مفهوم مسئولیت اجتماعی بود.
انتهای پیام//ف.ح