مسئول هیئت سادات و شیوخ عشایر کربلا با تسلیت به رهبری و خانواده سردار سلیمانی، شهادت او را خسارت بزرگی به جهان دانست.

شهادت حاج قاسم، خسارت به کل جهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حاج ستار ابو زینب مسئول هیئت سادات و شیوخ عشایر کربلا در مراسم بزرگداشت هفتمین روز گرامیداشت  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان با بیان اینکه هیئتی از تمام فرزندان عراق متشکل از کربلا، طلبه اسلامی و بزرگواران سادات عشایر شهر کربلا برای عرض تسلیت به خاطر شهادت حاج قاسم و همرزمانشان در اینجا حضور دارند، گفت: ما در همه شهر‌های کشور عراق، مراسم عزاداری برپا کرده ایم.

او با اشاره به حضور این هیئت در ایران گفت: این هیئت دیروز در شهر قم مراسم عزاداری برپا کرده و امروز در کنار شما حضور دارد و فردا در مشهد مراسم عزاداری را به خاطر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس و هم رزمانش تکرار می‌کند.

حاج ستار به احادیث ائمه اطهار درباره شهدا اشاره کرد و بیان داشت: ما به آیت الله خامنه‌ای (ره)، خانواده شهید سردار سلیمانی و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

او افزود: ما در حالی تسلیت می‌گوییم که مطمئنیم این اتفاق، خسارت بزرگی نه فقط به خانواده و میهن ایشان؛ بلکه، خسارت بزرگی برای کل جهان و آزاده‌های جهان وارد کرد.

مسئول هیئت سادات و شیوخ عشایر کربلا با بیان اینکه ما عادت کردیم در روز‌های تلخ شهدایی را تقدیم کنیم، بیان داشت: چیزی که شهید نثار می‌کند، گران‌ترین دارایی در زندگیش هست و بزرگترین هدف و کامل‌ترین چیزی است که مجاهد به آن نیاز دارد.

او تصریح کرد: بزرگترین اهداف و کامل‌ترین چیز‌هایی که مجاهد به آن نیاز دارد، پیروزی و شهادت است و سردار دو پیروزی در دنیا و پیروزی شهادت را به دست آورد.

ابو زینب بیان داشت: سلیمانی یک سردار صاحب بصیرت بود و دشمن و دوست به این اقرار می‌کنند و همه آزاده‌های جهان و همچنین مخصوصا عراق به آن معترفند.

او افزود: ما در این وقت، عمیق‌ترین و بلیغ‌ترین کلمات تشکر را از ملتی که فداکاری حاج قاسم سلیمانی را به ما داده است، نثار می‌کنیم.

مسئول هیئت سادات و شیوخ عشایر کربلا اظهار کرد: ما با شما عهد می‌بندیم، به منتی که سردار سلیمانی بر ما گذاشت وفادار باشیم و به آن پای بند هستیم.

او بیان داشت: از خدا می‌خواهیم شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهندس و هم رزمانش را قبول کند و خاری بر چشم دشمنان باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار