مدیر کمیته امداد مریوان گفت: ۷هزار و ۱۶۱خانواده با جمعیت بالغ بر ۱۴هزار و ۴۱۸ نفر تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

بیش از ۱۴ هزار نفر تحت پوشش کمیته امدادمریوان هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود شهبازی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مریوان گفت: کمیته امداد شهرستان مریوان در ۹ ماهه سالجاری در پرداخت کمک‌های بلاعوض از اعتبارات دولتی ۹ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت کرده است و بالغ بر ۷ میلیارد تومان نیز وام پرداخت شده است.

شهبازی افزود: همچنین از صدقات، زکات و نزورات خیرین ۴ میلیارد تومان در آمد جمع آوری شده که در بین مددجویان توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در ۹ ماهه سالجاری به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است، گفت: فعالیت‌های این نهاد پرداخت کمک هزینه به دانش آموزان، تامین شهریه دانشجویان، تامین تجهیزات درمان بیماران صعب العلاج و زمین گیر، خدمات مشاوره و راهنمایی پیشاز ازدو. اج، پرداخت وام‌های ضروری، کمک به اجار مسکن مددجویان، بازسازی و ساخت مسکن، ارائه تسهیلات آموزشی وبرگزاری اردو‌های زیارتی، فرهنگی و ... می‌باشد.

او تعداد مددجویان تحت پوشش را ۷هزار و ۱۶۱خانواده با جمعیت بالغ بر ۱۴هزار و ۴۱۸ نفر می‌باشند که علاوه بر پرداخت معیشت ماهیانه شامل سبد کالا و غذایی و یارانه نیز می‌شوند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
بیت المال چرا حیف میل می کنید بجای وام اشتغال درست کنید