مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۲۵ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 
اعضای باند سارقان منزل در محمودآباد دستگیر شدند

سردارسیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران،گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی محمودآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت در این شهرستان شدند .

سردار میرفیضی گفت: متهمان که اهل یکی از استان های غرب کشور بوده اند، با اجاره منزلی در یکی از نقاط حاشیه ای شهر محمودآباد اقدام به سرقت منزل در شهرستان محمودآباد و سایر شهرستان های همجوار می کردند .

اواز کشف مقادیر قابل توجهی اقلام سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اگفت: این سارقان حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت منزل اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 توقیف خودروی سرقتی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک خودروی وانت نیسان در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی پس از کسب این خبر، با اجرای طرح انتظامی و عملیاتی در کمتر از ۵ دقیقه خودروی مورد نظر را که درحال عبور به سمت یکی از روستا‌ها در ورودی این شهرستان بود مشاهده کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را که حامل اقلام خوراکی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال نیز بود متوقف کردند.

او افزود: سارق خودرو نیز در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 طرح اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۰ سارق و مالخر اموال مسروقه و متهمان تحت تعقیب محاکم قضائی در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۳۰ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۹۱ موتور سیکلت و ۴۷ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق حرفه‌ای را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و تحت کنترل قرار دادند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: با هماهنگی دستگاه قضائی متهم به همراه یکی از همدستانش در یک عملیات پلیسی موفق دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ محمدی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.