رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در چهارماهه ابتدایی امسال حدود نیمی از پرونده‌های شورای حل اختلاف با صلح و سازش مختومه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در بازدید حجت الاسلام والمسلمین مظفری معاون قوه قضائیه و رئیس شورا‌های حل کشور از شورای حل اختلاف استان قزوین گفت: در ۴ ماه ابتدای امسال ۶ هزار و ۷۷۸ پرونده به شورا‌های حل اختلاف استان ارجاع داده شده که ۴۴ درصد آن‌ها منجر به صلح و سازش شده است.

حجت الاسلام قدرتی همچنین در این دیدار درباره مشکلات شورای حل اختلاف استان مطالبی بیان کرد.

حجت الاسلام زمانی رییس شورا‌های حل اختلاف استان قزوین هم در این دیدار گفت: ۲۷ درصد پرونده‌های ورودی به شورای حل اختلاف منجر به سازش شده است.

حجت الاسلام زمانی همچنین از صلح و سازش و رضایت اولیای دم در ۵ پرونده قتل عمد که حکم قصاص برای آن‌ها صادر شده بود در استان قزوین خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
والا ما که اصلا ندیدیم یکی رو ازاد کنید چرا دروغ میگید ی کم صداقت و با وجدان باشید شوهر بنده برای ی مرخصی دوهفته از این اتاق به اون اتاق بردید تا۱۰ روز م خصی بدید الان که ویروس اومده شما هم امکانات ندارید واسه ی آزمایش باید بفرستید تهران تا تشخیص بدن چرا مردمو به مردم انقدر فشار وارد میکنید بی انصافا ما شهروندان همین دیاریم شب عید خدارو خوش نمیاد با این اقصاد شوهرمان داخل زندان باشه شب عید چی میخواییم بخوریم شما خرج منو بچه امو میدید ؟
آخرین اخبار