فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بوشهر پیشینیه‌ای سرشار از حماسه دارد و مردم این دیار استعمار و استکبار را به خاک مذلت کشانده‌اند.

بوشهر پیشینیه‌ای سرشار از حماسه داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) در کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهدای استان بوشهر بیان کرد: مردم استان بوشهر در حماسه سازی‌های خود، ۲۱۲۱ شهید را تقدیم کرده اند اعم از شهدای انقلاب، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی که هر کدام روایتگر بخشی از افتخارات درخشان در دفاع همه جانبه و قهرمانانه از اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت بوده و هستند.

او ادامه داد: خون پاک شهیدان و دلاورمردان این دیار همیشه در رگ‌های رهروان شهدا و قشر‌های مختلف مردم و مسئولان و جوانان غیرتمند این خطه حماسه ساز جاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: بوشهر دیار دلیرمردانی است که توانسته اند با ارشاد‌های علما زیر سایه پرچم ولایت، با روحیه‌ای استوار و خلل ناپذیر دشمنان اسلام را در این دیار دین باور و ولایتمدار با شکست مفتضحانه رو به رو سازند.

رزمجو تاکید کرد: استان بوشهر در مقابله با استعمارگران انگلیس، در لاهور پاکستان، در امریکای جنوبی، دوران ستمشاهی، هشت سال دفاع مقدس و فاجعه ۷ تیر، شهدای گرانقدری را تقدیم کرده‌اند.

او گفت: دبیرخانه کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر نیمه دوم سال ۹۶ کار خود را آغاز کرد و از سال ۹۷ کار برگزاری کنگره آغاز شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا در شهرستان‌های مختلف، تایید محتوای ۱۰۳ عنوان کتاب و چاپ ۷۶ عنوان آن، مسابقات نگارش انشا و دلنوشته در میان دانش آموزان، نصب تصاویر شهدا در نقاط مختلف استان، تولید و پخش ۲۲ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی، برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری و اجرای ۸۷۳ طرح محرومیت زدایی به نام شهدا، از جمله کار‌هایی بوده که به مناسبت کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر در این مدت انجام گرفته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.