مدیرکل پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش فوت ناشی از گازگرفتگی در این استان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کامروز امینیمدیرکل پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۵ نفر بعلت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

او با بیان اینکه از این تعداد یک مورد در ۹ ماهه امسال بوده است، اظهارکرد: دو مورد نهم دی ماه در سی سخت و دو مورد دیگر ۲۳دی ماه در دشتروم بویراحمد بوده است.

مدیرکل پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمدافزود: این تعداد فوتی در ابتدای زمستان نشان از افزایش فوتی‌ها دارد و باتوجه به اینکه هنوز یک ماه از فصل زمستان تمام نشده ۴ مورد فوتی ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن داشته ایم که این مساله یک هشدار به مردم استان برای مراقبت بیشتر و رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی است.

امینی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ در مجموع ۷ فوت ناشی از گاز گرفتگی در استان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: در ۹ ماهه سال قبل تنها یک مورد داشتیم و در سه ماهه زمستان ۶ مورد فوت ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن داشته ایم که با این وضع فوتی‌های ابتدای امسال تاکنون افزایش دارند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.