مهلت ارسال اثر به پنجمین جشنواه هنری دانشجویی ققنوس تهران بزرگ تا ۵ بهمن ماه تمدید شد.

زمان ارسال اثر به جشنواره ققنوس ۱۰ روز دیگر تمدید شدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهرداد توکلی دبیر کل پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس گفت: از زمان اعلام فراخوان جشنواره تاکنون، بیش از ۸۰۰ اثر در بخش‌های تخصصی جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به درخواست و استقبال چشمگیر از این جشنواره و همچنین ظرفیت‌های هنری بسیار در دانشگاه ها، زمان ارسال آثار را تمدید کردیم تا دانشجویان، فارغ‌التحصیلان سال ۹۴ به بعد و اساتید دانشگاه که تاکنون موفق به ثبت اثر خود نشده اند، با مراجعه به دبیرخانه و دریافت کد رهگیری فرصت حضور در این رویداد بزرگ را به دست آورند.

توکلی با اشاره به تمدید ۱۰ روزه جشنواره اظهار کرد: ۵ بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار خواهد بود و دیگر تمدید نخواهد شد.

وی با تاکید مجدد بر اضافه شدن اولین دوره اهدای " جایزه بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی " با محوریت زندگی و آرمان‌های ایشان، ولایتمداری و جبهه جهانی مقاومت، افزود: هنرمندان می توانند آثار تولیدی خود را با محور ذکر شده و در تمامی بخش‌های جشنواره ارسال نمایند.

گفتنی است پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس به همت بسیج دانشجویی تهران بزرگ و در بخش‌های عکس، خوشنویسی، هنر‌های تجسمی، فیلم کوتاه، آوا‌ها و نوا‌های انقلابی، پژوهش‌های هنری، ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، تئاتر و نمایش، نشریات دانشجویی و شعر برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا روز ۵ بهمن ماه با مراجعه به نمایندگان دبیرخانه در دانشگاه‌ها و یا به دبیرخانه دائمی جشنواره واقع در تهران، جنب متروی طالقانی، مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق آمریکا) تحویل دهند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.