رئیس هیأت کشتی استان فارس از آمادگی شیرازی‌ها برای برگزاری هر چه بهتر رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد موسایی رئیس هیأت کشتی استان فارس با بیان این مطلب افزود: پنج شنبه و جمعه هفته آینده میزبان رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در شیراز هستیم و روند کار‌ها به شکل مناسبی پیگیری شده و آماده میزبانی از این مسابقات هستیم.

موسایی تصریح کرد: جلسه‌ای در مورد برگزاری این مسابقات در استانداری برگزار شد و دستور همکاری نهاد‌های ذیربط از جمله شهرداری داده شده است.

وی ادامه داد: ضمن اینکه اداره ورزش و جوانان استان نیز در امر برگزاری این مسابقات مساعدت‌های لازم را با ما خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: درخواست کشتی گیر ضایعه نخاعی از مسئولان بیمارستان


موسایی در مورد محل برگزاری این مسابقات تصریح کرد: این رقابت‌ها در سالن شهید دستغیب شیراز با ظرفیت تقریبی ۳ هزار نفر برگزار خواهد شد و تماشای مسابقات برای عموم مردم رایگان می‌باشد.

وی در مورد محل اسکان تیم‌ها گفت: هتل‌های پنج ستاره را برای کشتی گیران و عوامل درنظر گرفته ایم و با توجه به امکانات شهر شیراز، پذیرایی مناسب از شرکت کنندگان در جام تختی انجام خواهد شد. ضمن اینکه اگر فرصت شود، کشتی گیران از مکان‌های تاریخی و فرهنگی شیراز نیز بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به پخش مستقیم صبح و بعد از ظهر این مسابقات از شبکه استانی فارس تصریح کرد: از مسئولان صدا و سیمای استان به دلیل حمایت ویژه از ورزش کشتی تشکر می‌کنم. قرار است مسابقات صبح و عصر از شبکه استانی و عصر روز‌های پنج شنبه و جمعه از شبکه سه سیما به صورت مستقیم برای علاقمندان به کشتی پخش شود.

موسایی در مورد شرایط کشتی در استان فارس اظهار داشت: رشته کشتی به خصوص کشتی فرنگی در استان فارس بسیار مورد علاقه است و ما قهرمانان خوبی در این رشته داریم که امید نوروزی قهرمان المپیک و جهان بعنوان تنها ورزشکار جنوب کشور محسوب می‌شود که مدال طلای المپیک را در کارنامه قهرمانی خود دارد.

وی ادامه داد: در رقابت‌های جام تختی نیز محمدرضا گرایی، میثم دلخانی و محمدرضا رستمی از نفرات مطرح ما هستند که به روی تشک خواهند رفت.

رئیس هیأت کشتی استان فارس گفت: قرار است در جریان این رقابت‌ها بازوبند پهلوانی استان طی مراسمی به امید نوروزی اهداء شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شیراز بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و امیدوارم میزبان خوبی برای چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در این شهر باشیم.


بیشتر بخوانید:

دعوت از دو مربی و مجوز به یک فرنگی کار برای حضور در جام تختی

اعلام برنامه رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار