دو حادثه با دو فوتی در بوکان

در دو حادثه تصادف رانندگی و گاز گرفتگی در شهرستان بوکان دو نفر جان خود را از دست دادند.

دو حادثه با دو فوتی در بوکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ حیدری فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به مرگ پاکبان شهرداری در اثر تصادف رانندگی گفت: حوالی ساعت 2:30 بامداد امروز چهارشنبه یک دستگاه خودروی سمند در منطقه زیباشهر بوکان با یک پاکیان شهرداری حین کار تصادف کرده و منجر به مرگ وی شده است.

او با بیان اینکه خودروی سمند پس از تصادف از محل سانحه متواری شده است افزود: متاسفانه در این حادثه پاکبان شهزداری فوت کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان نیز از گازگرفتگی در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد دانشجوی ۲۷ ساله‌ای بود که شب هنگام بر اثر استفاده از بخاری غیراستاندارد و فاقد دودکش و استنشاق گاز آن دچار مسمومیت و مرگ شده است.

او اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در منطقه جاده حصار این شهرستان امدادگران به محل اعزام شدند.

عباسی افزود: پس از حضور نیروهای فوریت‌های پزشکی مشخص شد که جوان ۲۷ ساله‌ای که دانشجو نیز بود دچار گازگرفتگی شده است.

این نخستین مرگ براثر گازگرفتگی است که در سالجاری در بوکان اتفاق افتاد و در سه سال گذشته، شش پاکبان شهرداری بوکان در حوادث ناشی از برخورد خودرو به هنگام کار جان خود را از دست داده اند.

انتهای خبر/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.