سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد روش‌های نوبت دهی مراکز درمانی استان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه مردم از نوبت دهی کلینیک شهیدمفتح یاسوج گلایه‌مند هستند گفت: در سال ۹۳ نوبت دهی اینترنتی و تلفنی کلینیک شهید مفتح راه اندازی شد.
 
یزدانپناه با اشاره به اینکه با راه اندازی کلینیک‌های جدید در استان مشکلات نوبت دهی برطرف می‌شود افزود: ۳۵۰ میلیون تومان برای سامانه نوبت دهی تلفنی و اینترنتی هزینه شده که برای کلینیک گچساران در مرحله راه اندازی است.
 
او ادامه داد: برای نوبت دهی سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی وجود دارد که افراد در نوبت دهی حضوری باید شخصا به کلینیک‌ها مراجعه و در روش تلفنی هم ۲۰ شماره تلفن درنظر گرفته شده است.
 
یزدانپناه با بیان اینکه نوبت دهی اینترنتی نیز از دیگر راه‌های دریافت نوبت است گفت: هم اکنون نوبت دهی به صورت هفتگی و هر هفته عصر سه‌شنبه و صبح چهارشنبه به صورت اینترنتی فعال می‌شود.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: پس از نوبت دهی اینترنتی یا تلفنی بیمار می‌بایست در ساعت مقرر برای تایید نوبت به کلینیک مراجعه کند که درغیر این صورت نوبت باطل می‌شود.
 
او با اشاره به اینکه با سیستم مشاوره‌ای امکان مراجعه به پزشکان فوق تخصص نوبت دهی فراهم است گفت: باید سایر پزشکان متخصص، بیمار را ویزیت و در صورت نیاز به پزشک فوق تخصص معرفی کنند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.