دبیر هیات کشتی خوزستان از آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور از امروز پنجشنبه به میزبانی اهواز با حضور ۱۰۰ ورزشکار خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدامین کجباف دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی است، از امروز با حضور بیش از ۱۰۰ کشتی گیر از سراسر کشور در خانه کشتی خوزستان آغاز شده و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود بیان کرد: پیش از این قرار بود که مسابقات ۲۸ آذرماه در اهواز برگزار شود که به دلیل نامناسب بودن شرایط لازم، این مسابقات با یک ماه تاخیر برگزار شد.

کجباف ادامه داد: خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور به شمار می‌رود و در این دوره از رقابت‌ها یکی از شانس‌های اول قهرمانی به شمار می‌رود.

دبیر هیات کشتی خوزستان رقابت‌های کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور با بیان اینکه نفرات برتر این پیکار‌ها جواز حضور در اردو‌های تیم ملی را دریافت می‌کنند، اظهار داشت: تیم‌های استان در تمام رده‌های سنی از آمادگی خوبی برخوردار بوده و در طول سال تمرینات موثری انجام دادند.

او با بیان اینکه کشتی خوزستان در شرایط خوبی قرار دارد و حضور ۲۹ کشتی گیر و مربی در جام بین المللی تختی گویای این مسئله است تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای بهتر شدن کشتی خوزستان و کشور انجام می‌دهیم و امیدواریم چند سهمیه در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار