رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه فوتبال این استان با درخشش بانوانش در فوتبال کشور خودنمایی می‌کند، گفت: خانم ها جعفری، جان نجاتی و رشیدی رنجبر شناسنامه فوتبال بانوان استان ما هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشست با نواب رئیس بانوان هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حوادث اخیر، آسمانی شدن سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

او یکی از اولویت‌های ابتدایی و اصلی خود در هیئت فوتبال استان کرمان را حمایت از فوتبال بانوان عنوان کرد و افزود: از ابتدای کارم تاکنون، فوتبال بانوان نه در کلام و روی کاغذ بلکه در عمل جز اولویت‌های اصلی برنامه هایم بوده و این را ثابت کردم، اما با توجه به شایستگی و پتانسیل بالایی که ما در بانوان داریم، هنوز به شرایط مطلوب نرسیدیم و همچنان جا برای کار بیشتر وجود دارد.

 

قرایی تصریح کرد: با حضور و پیگیری مومنی نایب رئیس پیشین هیئت فوتبال استان که خواهری دلسوز برای ما بودند، استارت خوبی زدیم و علی رغم همه مشکلات و تنگنا‌های موجود چه به لحاظ فرهنگی و پذیرش جامعه و چه سخت افزاری، اقدامات خوبی انجام شد و ما برای اولین بار در همه رده‌های سنی فوتسال، مسابقات را در سطح استان برگزار کردیم.

او بیان داشت: با آمدن جعفری نایب رئیس فعلی هیئت فوتبال استان که با حضور وی در این سمت افتخاری نصیب جامعه فوتبال استان شد، اقدامی که شروع شده با شتاب و کیفیتی مناسب‌تر و هدفمند‌تر به سمت پیشرفت و توسعه فوتبال بانوان در حرکت هستیم.

قرایی با اشاره به اینکه فوتبال استان کرمان با درخشش بانوانش در فوتبال کشور خودنمایی می‌کند، افزود: خانم‌ها جعفری، جان نجاتی و رشیدی رنجبر شناسنامه فوتبال بانوان استان ما هستند.


رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: امروز مشکل فوتبال استان ما، تفکر مدیران بالادستی در هیئت نیست و نخواهد بود و ما آماده ایم در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشیم و از هرگونه مساعدت دریغ ننماییم و در حقیقت این فرصتیست که باید نهایت بهره را ببرید.

قرایی خطاب به نواب رئیس بانوان هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان افزود: در این راه نیازمند همراهی و دلگرمی شما با جعفری، نایب رئیس هیئت فوتبال استان هستیم که با هم و در کنار هم دست به دست هم دهید تا برنامه‌های وی را پیاده کنیم.

 

او تصریح کرد: ما به مشکلات شما در شهرستان‌ها واقفیم و سعی می‌کنیم در حد توان به شما کمک کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با تأکید بر اینکه از شما متناسب با امکانات و پتانسیل‌های شهرستان هایتان انتظار داریم، بیان داشت: توقع آنچنانی نداریم، ولی شما باید در شهرتان با حوصله و تدبیر کار را جلو ببرید و بانوان را علاقه‌مند سازید تا طی یک برنامه دوساله سبب توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان شهرتان شوید.

قرایی از رؤسا و نواب رئیسان هیئت‌های شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، بافت، عنبرآباد و شهربابک به واسطه‌ی انجام اقدامات خوب در این حوزه تشکر و قدردانی کرد و افزود: به زودی از آن‌ها به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار