باشگاه منچستریونایتد با کاپیتان تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون به توافق شخصی رسیده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه منچستریونایتد با برونو فرناندز هافبک تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون به توافق رسیده و به نظر می‌رسد این بازیکن چهارمین خرید منچستریونایتد در طول دوران سرمربیگری «اوله گنار سولسشیر» باشد.  

کاپیتان ۲۵ ساله اسپورتینگ لیسبون در صدر فهرست بازیکنان مدنظر سرمربی نروژی شیاطین سرخ قرار دارد و به نظر می‌رسد این بازیکن به زودی و با قراردادی به مدت ۴ سال و نیم به منچستریونایتد بپیوندد.


بیشتر بخوانید: درخواست سنگین باشگاه پرتغالی از منچستریونایتد


طبق گفته نشریه انگلیسی اکسپرس اسپورت، منچستریونایتد با برونو فرناندز بر سر دریافت دستمزد ۱۵۰ هزار پوند در هفته به توافق رسیده، اما باشگاه پرتغالی قصد دارد در قبال انتقال کاپیتان خود به منچستریونایتد، مبلغ ۶۸ میلیون یورو دریافت کند. این در حالی است که مسئولان باشگاه منچستریونایتد در تلاش هستند تا این مبلغ را کاهش دهند و با پرداخت ۵۰ میلیون یورو به طرف پرتغالی، این معامله را نهایی کنند.  

در صورتی که فرناندز با مبلغ ۵۰ میلیون یورو به منچستر یونایتد بپیوندد، پس از پل پوگبا، هری مگوایر، روملو لوکاکو، آنخل دی ماریا و فرد، به ششمین خرید گران قیمت تاریخ این باشگاه تبدیل خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تلاش لوکاکو برای انتقال یانگ به اینترمیلان


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار