امام جمعه سنندج امنیت را بزرگترین نعمت‌ الهی دانست وگفت:همه ما باید با حمایت از نیرو‌های امنیتی و نظامی شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر سنندج برگزارشد،گفت: طی چند روز اخیر شاهد وقوع سه حادثه مهم بودیم که دل همه ایرانیان را به درد آورد.

او افزود: شهادت سردار سلیمانی، حادثه هواپیمای مسافربری و سیل سیستان و بلوچستان این سه واقعه‌ای بود که موجب ناراحتی دل همه ایرانیان شد.

امام جمعه سنندج بر حرکت در مسیر شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: مردم سیستان و بلوچستان دچار خسران زیاد مالی شده‌اند که انتظار داریم مردم نیکوکار کردستان از طریق نهاد‌های حمایتی همچون کمیته امداد و هلال احمر به یاری مردم نیازمند سیستان و بلوچستان بشتابند.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه‌های این هفته اظهار داشت: امروز جنگ امنیت است و اگر امنیت نداشته باشیم نمی‌توانیم از شرافت و کرامت خویش دفاع کنیم.

وی تاکید کرد: امروز راهپیمایی برای پاسداشت خدمات و تلاش‌های حافظان امنیت خواهیم داشت و انتظار داریم حضوری یکپارچه و گسترده در این راهپیمایی داشته باشیم.

امام جمعه سنندج گفت: امنیت از بزرگترین نعمت‌های الهی است که مردم ایران ارزانی داشته شده است و باید همه ما با حمایت از نیرو‌های امنیتی و نظامی شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌ها از سیره و سنت نبوی به عنوان برنامه‌ای همیشگی برای سعادت دنیا و آخرت خبر داد و گفت: تضییع حقوق دیگران و پایمال‌کردن حق‌الناس گناهی نابخشودنی است.

ماموستا رستمی افزود: رعایت حقوق زنان امری واجب بوده و هیچ مردی حق ندارد حقوق زنان مسلمان را ضایع کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.