نماینده ولی فقیه در گیلان:

حادثه هواپیمای اکراینی از محبوبیت سپاه نمی‌کاهد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حادثه هواپیمای اکراینی از محبوبیت سپاه پاسداران نمی‌کاهد و این نهاد مقدس از مردم و برای مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان  در خطبه‌های نماز جمعه  در مصلای رشت گفت: حادثه هواپیمای اکراینی از محبوبیت سپاه پاسداران نمی‌کاهدو این نهاد مقدس از مردم و برای مردم است همانگونه که امام فرمودند که اگر سپاه نبود ملت نبود، سپاه محبوب ملت بود و هنوز محبوب مردم است.

او با بیان اینکه سپاه مایه افتخار دنیای اسلام است، افزود: سپاه افتخار جبهه مقاومت و برای افتخار سپاه همین بس که شهید سپهبدی از سپاه به دست آمریکا شهید شد که ملت‌های دنیا او را ناجی مستضعفان می‌دانند و برای نخستین بار یک پایگاه مهم آمریکا را در دنیا در هم شکست.

امام جمعه  رشت گفت: آمریکا تا زمانی که خوی خباثت و درندگی دارد مورد مخالفت ملت‌های آزاده جهان است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه نمی‌توان روابط خارجی را از ملت‌ها گرفت، افزود: اینکه بخواهیم تمام امور کشور را به سیاست خارجی گره بزنیم و ادعا کنیم که نمی‌توان به استقلال داخلی تکیه کنیم، منطق بسیار نادرستی است.

او با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: این نمایش میلیونی نشان داد مردم به خادمی حاج قاسم ایمان داشتند و به خدام خود علاقه‌مند هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اذعان دیگر ملت‌های جهان مبنی بر اینکه حاج قاسم خود را فدای مظلومان جهان کرده بود، افزود: هنوز پس از گذشت ۴۰ سال مردم ایران در مسیر حق و حقیقت هستند و باور دارند که باید به خادم خود ایمان داشته باشند.

آیت الله فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حرکت ناشایست سفیر انگلیس تصریح کرد: قبل از اینکه این مرد برود باید او را اخراج می‌کردند، این امر مانند این است که به یک کاندیدای رد صلاحیت شده بگوییم برو انصراف بده، ما از وزارت خارجه گله داریم، ما رابطه با انگلیس را نمی‌خواهیم و از امروز فریاد مرگ بر انگلیس مردم ایران نیز بلند است.

انتهای پیام/اص

برچسب ها: سپاه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.