مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ناوگان اتوبوسرانی در مسیر آرامستان بهشت رضا (ع) در روز‌های پنجشنبه و جمعه افزایش پیدا می کند.

افزایش ناوگان اتوبوسرانی در مسیر آرامستان بهشت رضا (ع) در روز‌های پنجشنبه و جمعهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید حسینقلی زاده مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه انجام درخواست‌های مردم سرلوحه کار سازمان اتوبوسرانی است، گفت: با توجه به کم شدن بار ترافیک در سطح شهر در روز‌های جمعه، افزایش خدمات سازمان در مسیر‌های پر ترافیک مانند بهشت رضا (ع) باعث تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی خواهد شد و بنابراین در خصوص افزایش ناوگان در روز‌های پنجشنبه و جمعه به مقصد این آرامستان اقدام خواهد شد.

او تصریح کرد: در خصوص افزایش تعداد پایانه‌ها در سطح بهشت رضا (ع) نیز بررسی‌های فنی با همکاری سازمان مدیریت آرامستان‌ها انجام خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در خصوص راه اندازی مسیر اتوبوس به بهشت رضوان نیز گفت: با اصلاح و بهبود مسیر دسترسی این آرامستان، بررسی در خصوص تامین زیر ساخت‌های لازم نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی در روز‌های پایانی هفته سرویس دهی به این آرامستان آغاز خواهد شد.
 
انتهای پیام// ز.م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.