استاندار خراسان شمالی گفت: برای برگزاری سومین مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی پذیرای ۲۲ کشور و ۱۰۰ ورزشکار خارجی در بجنورد هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی دارای استعدادی‌های فروان در رشته‌های مختلف ورزشی می‌باشد.

شجاعی افزود: یکی نداشته‌های استان عدم برگزاری و میزبانی در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری است تا مردم از حضور قشر‌های مختلف ملی و بین المللی بهره‌مند شوند.

شجاعی برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را تجربه‌ای گرانبها برای جوانان و مدیران استان توصیف کرد و گفت: بعد از میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان، استان خراسان شمالی از ۳۰ دی تا دوم بهمن ماه میزبان برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی می‌باشد.

او ادامه داد: میزبانی افزون بر ۳۰ کشور را تدارک دیده بودیم که با توجه به مسائل اخیر در کشور برخی به دنبال تغییر زمان برگزاری این مسابقات بودند، اما بسیار ما پافشاری کردیم از ارگان‌های مختلف به ویژه وزارت امور خارجه کمک گرفتیم تا این مسابقات برگزار شود.

نماینده دولت در خراسان شمالی خبر داد: ۲۸ دی پذیرش تیم ها، ۲۹ دی قرعه کشی مسابقات، ۳۰ دی افتتاحیه و دوم بهمن اختتامیه مسابقات برگزار می‌شود.

استاندار خراسان شمالی در پایان سخنان خود از تلاش‌ها و همکاری‌های سازمان صدا و سیمای ملی و استانی برای پخش زنده مسابقات و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به واسطه اعتماد به خراسان شمالی برای میزبانی مسابقات قدردانی کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.