مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم‌های ایرانی اگر از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم محروم شوند نباید زیر بار مسائل سیاسی و تحریم‌ها بروند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برگزاری مسابقات تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث تصمیمی است در کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته شده است. متاسفانه بیشتر کارکنان کنفدراسیون فوتبال آسیا هندی هستند، اما این کشور در فوتبال جایگاه‌ای ندارد.

او ادامه داد: کشور کویت هم که همیشه دست به دامن ایران بوده است، اما اکنون پیشنهاد برگزاری بازی با تیم‌های ایرانی را در زمین بی طرف می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: هر چقدر ما عقب نشینی کنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی جسارت بیشتری پیدا می‌کنند. این اتفاق یک آزمون برای فیفا است که بی طرفی خود را در خصوص مسائل سیاسی نشان دهد. تیم‌های ایرانی اگر محروم هم شوند نباید زیر بار مسائل سیاسی و تحریم‌ها بروند.

انصاری فرد تصریح کرد: موضوع میزبانی ما در کشور ثالث از کمیته مسابقات به کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌رود و کمیته اجرایی درباره این موضوع تصمیم می‌گیرد. ما باید از وقوع چنین اتفاقی جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم که این اتفاق رخ دهد. امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان ورزش و نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم جلوی این رفتار غیر عاقلانه را بگیریم.

او افزود: اگر قرار باشد بازی‌های نمایندگان ایران در کشور ثالث برگزار شود، هیچ یک از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی‌کنند. من اعتقاد دارم که باشگاه پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران قاره آسیا دارد. ما بیشترین تماشاگر را در آسیا داریم. زمانی که اینفانتینیو رئیس فیفا برای تماشای فینال باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه آزادی حاضر شد، از تعداد زیاد هواداران حاضر در استادیوم تعجب کرد.

انصاری فرد در ادامه گفت: من از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا، تعجب می‌کنم، چون شعار آن‌ها این است که مسائل سیاسی نباید وارد ورزش شود، اما اکنون بحث‌های سیاسی را مطرح می‌کنند. این کار با شعار آن‌ها که جذب تماشاگر است مغایرت دارد و ضربه بزرگی به آبروی آن‌ها می‌زند.

او تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال چه طور می‌توانند تیم‌هایی که این همه در تهران و شهرستان‌ها تماشاگر دارند را محروم کنند؟ گناه تماشاگران ایرانی چیست؟ ما جزو امن‌ترین کشور‌های غرب آسیا و منطقه هستیم. در طرف مقابل کشور عربستان به دلیل جنگی که با یمن دارد هر لحظه ممکن است که پهباد‌های یمنی این کشور را مورد حمله قرار دهند.


بیشتر بخوانید: درخواست عجیب بازیکن برزیلی سابق از باشگاه پرسپولیس + عکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار