سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خوزستان گفت: ۱۲ هزار و ۶۷۱ نفر ساعت دوره آموزشی به منظور تقویت و توسعه نظام استاندارد در استان برگزار شد.

خلیل محسنی سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش کارکنان و با توجه به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در خصوص آموزش و ترویج استاندارد، این اداره کل در سال ۹۸ اقدام به برگزاری بیش از ۳۰ دوره آموزشی ویژه پرسنل کرد.

او بیان داشت: تعدادی از دوره‌های آموزشی مذکور به صورت آنلاین و از طریق سامانه آموزش کارکنان توسط سامانه آموزش سازمان ملی استاندارد برای کارکنان برنامه‌ریزی شد که این اداره کل با اطلاع رسانی و هماهنگی‌های لازم امکان بهره‌برداری حداکثری پرسنل از این دوره‌های آموزشی را فراهم کرد.

محسنی بیان کرد: تعدادی از دوره‌های آموزشی نیز به صورت کلاس‌های حضوری و استفاده از اساتید مجرب و تایید صلاحیت شده برگزار گردید.

به گفته سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خوزستان، این دوره‌های آموزشی در قالب دوره‌های آموزشی عمومی، شغلی و بهبود مدیریت و با رعایت شاخص سرانه آموزش کارکنان و مدیران برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.