رئیس پلیس‌راه استان سمنان از تردد روان و عادی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون مشکل خاصی برای تردد در محورهای استان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری ، رئیس پلیس‌راه استان سمنان ضمن بیان اینکه هم‌اکنون تردد در جاده‌های استان سمنان به صورت عادی و روان جریان دارد، گفت: با توجه به کاهش هشت درجه‌ای دمای هوا احتمال یخزدگی جاده و سرخوردن خودرو وجود دارد لذا رعایت سرعت مطمئن به همه رانندگان توصیه می‌شود.

او بابیان اینکه احتمال بارش برف، مه گرفتگی و کاهش دید افقی در گردنه‌ها و نواحی کوهستانی وجود دارد، افزود: به رانندگان توصیه می‌شود قبل از سفر سیستم گرمایش خودرو، چراغ‌های مه شکن و برف پاک‌کن را مورد بازدید قرار دهند و حتماً زنجیر چرخ، سوخت کافی، آب، غذا و لباس گرم به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه بیشترین سوانح جاده‌ای ناشی از عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است، ابراز داشت: باید گفت هر گونه تخلف رانندگی توسط دوربین‌های نظارتی مورد پایش قرارگرفته و ثبت می‌شود لذا انتظار می‌رود رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوبی را برای خود و همراهان فراهم کنند.

کبیری بیان کرد: پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب‌آلودگی و استراحت یک ربع بعد از هردو ساعت رانندگی به رانندگان توصیه می‌شود.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.