مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ۲۰۰ راس بُز ایرانی در دهستان‌های قزوین به منظور ترویج نژاد‌های اصیل و اشتغالزایی برای جامعه روستایی توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید رجبعلی مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: ۲۰۰ راس بز به زودی در دهستان‌های زوارک الموت شرقی و دهستان چوقور بخش طارم برای اشتغال ۲۰ نفر توزیع خواهند شد.

رجبعلی هدف از اجرای این طرح را ترویج نژاد‌های اصیل و اشتغالزایی بیان کرد و افزود: پیش از این ۳۲ راس بُز نژاد اصیل ایرانی در دهستان دستجرد بخش الموت غربی توزیع شده است.

او با بیان اینکه قیمت اولیه هر بز ۷۰۰ هزار تومان است، ادامه داد: متقاضیان بعد از ثبت نام و واریز پیش پرداخت، می‌توانند برای تحویل گرفتن بز‌ها اقدام کنند.

این مسوول اضافه کرد: طرح‌های دیگری برای اشتغالزایی در جامعه هدف روستایی وجود دارد که به زودی برای اجرایی کردن آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: چند روز دیگر طرح توزیع هزار و ۵۰۰ نهال مثمر در سه دهستان هدف طرح و مناطق عمومی استان آغاز خواهد شد که نقش موثری در اشتغالزایی و آبادانی این مناطق ایفا می‌کند.

۵۳۰ روستای استان قزوین دارای دهیاری و حدود ۸۰۰ روستا دارای سکنه هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار