مدیر کل دادگستری استان قزوین گفت: با هر گونه خطایی که سلامت انتخابات را تهدید کند و موجب تضییع حقوق ملت شود قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی مدیر کل دادگستری استان در گردهمایی شورا‌های اسلامی و دهیاران با موضوع انتخابات گفت: با هر گونه خطایی که سلامت انتخابات را تهدید کند برخورد قاطعانه خواهد شد و کاندیدا‌ها هم باید مراقب این موضوع باشند چرا که دستگاه قضایی با متخلفان در هر موقعیتی برخورد خواهد کرد و بر علیه متخلفان اعلام جرم خواهد شد.

او اضافه کرد: دستگاه قضا در کنار برگزار کنندگان انتخابات حضور خواهد داشت تا ضمن حفظ حقوق رای دهندگان و امانتداری و صیانت از آرای آنان این اطمیانان را به مردم بدهد که یک انتخابات کاملاً سالم خواهیم داشت.

حجت الاسلام قدرتی با اعلام ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد: با تعامل بین مسئولین اجرایی، امنیتی و برگزار کنندگان انتخابات زمینه برای برگزاری یک انتخابات سالم و پر شور فراهم خواهد شد.

مدیر کل دادگستری استان با تاکید بر رعایت عدالت در فضای انتخاباتی گفت:رعایت ابعاد قانونی، شرعی و اخلاقی انتخابات یکی از مهمترین موارد مهم انتخابات است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

شفیعی فرماندار شهرستان قزوین هم در این جلسه گفت: کاندیدا‌ها نباید در تبلبغات خود از امکانات دولتی استفاده نکنند و مراقب باشند تا هیچ شائبه‌ای در صحت و سلامتی انتخابات ایجاد نشود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار