مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: استان اردبیل ظرفیت بالقوه‌ای برای تور‌های طبیعت گردی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: استان اردبیل ظرفیت بالقوه‌ای برای تور‌های طبیعت گردی دارد و برنامه ما توسعه این تور‌ها در استان اردبیل است.

او از برنامه ریزی جهت رشد کمی و کیفی تور‌های طبیعت گردی در سطح استان خبر داد افزود: قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل در حوزه طبیعت گردی از شمال تا جنوب می‌تواند مقصد بسیار خوبی برای گردشگران داخلی و حتی گردشگران خارجی باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: نظارت ما بر تور‌های طبیعت گردی به صورت ویژه و پررنگ‌تر از گذشته انجام می‌گیرد و سعی ما بر این است که تور‌ها به صورت قانونی و منظم برگزار شود.

فلاحی افزود: افزایش تور‌های طبیعت گردی می‌تواند در ارتقاء نشاط اجتماعی موثر باشد و ما در این خصوص نیازمند همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی هستیم.

او تاکید کرد: افزایش تور‌های طبیعت گردی نباید باعث تخریب محیط زیست شود و ما در این خصوص از راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات گردشگری درخواست داریم جهت رعایت الگو‌های رفتاری برای طبیعت گردی مسوولانه کوشاتر عمل کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.