مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: بهتر است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نحوه حرف زدن با همکارانش را بهتر کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز درباره محرومیت تیم‌های باشگاهی ایرانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر قبول کنیم در زمین بی طرف بازی کنیم، این یعنی نبود امنیت در کشور و اگر هم بخواهیم در مسابقات شرکت نکنیم، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا یک تا ۲ دوره از مسابقات محروم خواهیم شد. در واقع این قاعده‌ای است که به وجود آمده و من هم مقصر این موضوع نیستم. هر زمانی که چنین مسائلی به وجود می‌آید رسانه‌های مختلف با بنده تماس می‌گیرند و من هم مجبور می‌شوم پاسخ همه آن‌ها را بدهم و بدانید که هیچ قصد و منظوری درباره این ماجرا ندارم.


بیشتر بخوانید: ماشین سازی تبریز به مصاف گل گهر می‌رود


انصاری فرد نحوه حرف زدن با همکارانش را بهتر کند

او دردباره چالشی که بین او با محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به وجود آمده بیان داشت: اشکالی ندارد. به اعتقاد من انصاری فرد باید طرز ادبیاتش را نسبت به همکارانش بهتر کند. من نه شیخ سلمان هستم، نه فردی از کنفدراسیون فواتبال آسیا، من هم به مانند بقیه دوست دارم که این مسئله هر چه سریع‌تر حل شود و امیدوارم هیچ اتفاق بدی برای کشورمان نیفتد.

شیخ سلمان تحت نفوذ حاکمیت کشورش است

نصیرزاده ادامه داد: از نظر عقلی درست نیست که به خاطر به وجود آمدن چنین مسائلی بخواهیم که در زمین بی طرف بازی کنیم. خیلی سخت است که باور کنیم شیخ سلمان (رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا) تحت نفوذ حاکمیت کشورش در بحرین نیست. به هر حال تصمیماتی که در کمیته مسابقات گرفته می‌شود فعلا ًدر مراحل اولیه قرار دارد و بعد از آن در مرحله دوم باید این پرونده در هیئت اجرایی (هیئت رئیسه) کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح شود که خوشبختانه ما در آن جا مهدی تاج را به عنوان نماینده ایران در اختیار داریم. به طور قطع در هیئت اجرایی صحبت‌هایی مطرح خواهد شد و همچنین تصمیماتی گرفته می‌شود که هنوز هیچ چیزی نهایی نشده است. ما هم منتظر هستیم که این پرونده به هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود تا در آن جا راجع به این مسئله تصمیم گیری شود.


بیشتر بخوانید: قول مسئولان باشگاه ماشین سازی به بازیکنان


کنفدراسیون فوتبال آسیا به تماشاگران ایرانی می‌بالد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت فوتبال ایران از این قضیه نجات پیدا می‌کند یا خیر بیان داشت: در گذشته هم ما در زمین بی طرف بازی کرده ایم حتی کشور‌های عربستانی هم از این قضیه مستثنی نیستند و آن‌ها به مانند ما در زمین بی طرف بازی کرده اند. این طور نباید تصور کرد که هیچ اتفاقی صورت نخواهد گرفت. به هر حال من معتقدم ابتدا باید رایزنی‌های ورزشی، بعد رایزنی‌های دیپلماتیمک و بعد از آن تهدید به تحریم کردن مسابقات را داشته باشیم. از طرفی دیگر، کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تماشاگران ایرانی به خودش می‌بالد و به نوعی می‌توان گفت که این هواداران ایرانی هستند که باعث بالا بردن کیفیت مسابقات چه رد سطح باشگاهی و چه در سطح ملی می‌شوند. به اعتقاد من اهرم فشاری که ما می‌توانیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد کنیم که جلوتر نرود، همین حضور تماشاگران در استادیوم است.

همه این موضوعات به وجود آمده در گرو مسائل سیاسی است

نصیرزاده درباره اینکه آیا فوتبال ایران به سمت آماتور شدن پیش می‌رود گفت: خیر اصلاً بحث آماتور شدن نیست. همه چیز در گرو مسائل سیاسی بین کشور‌ها است که باعث به وجود آمدن چینین مسائلی ببرای کشور ما می‌شود. وگرنه کشور ما هم از نظر جایگاه فدراسیون فوتبال و هم از نظر جایگاه تیم‌های ملی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و هیچ مشکلی از این حیث و همان طور که گفتم فقط از نظر مسائل منطقه‌ای و دیپلماتیک است که باعث می‌شود به فوتبال هم فشار وارد شود.

بحث تیم‌های ملی با باشگاهی کاملا جدا است

مدیرعامل باشگاه ماشین شازی درباره این که اگر قرار باشد تیم‌های باشگاهی محروم شوند در آن موقع وضعیت فوتبال ملی چه می‌شود خاطر نشان کرد: بحث تیم‌های ملی با تیم‌های باشگاهی کاملاً جدا است. اگر چه مسابقات جام جهانی را کنفدراسیون آسیا برگزار می‌کند، اما بحث ملی در شرایطی است که تیم مقابل بخواهد چنین درخواستی داشته باشد. خیلی علاقه ندارم الان راجع به تیم ملی صحبت کنم، چون هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و برنامه بازی‌های تیم ملی طبق روال خودش برگزار خواهد شد و اولین بازی ما برابر هنگ کنگ است که هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: بازیکن برزیلی از ماشین سازی جدا شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار