نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: برگزاری راهپیمایی کمک به تحکیم و تثبیت نظام و انقلاب است و در کنار حضور در شور مردم، وظیفه ما کمک رسانی برای برگزاری بهتر این مراسم‌است .

برگزاری راهپیمایی کمک به تحکیم و تثبیت نظام و انقلاب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در نشست ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت برنامه های دهه فجر گفت:  احساس مردم نسبت به انقلاب مانند احساس نسبت به یک عضو خانواده است، مردم با تحولاتی که در آن رخ داده و دگرگون سازی جامعه از سرعت فکری بالایی برخوردار هستند .
 
 او ادامه داد: اقتضاء گام دوم انقلاب نسبت به ۴۰ سال اول خیلی فرق کرده و  باید همگام با مردم باشیم زیرا  که این اتقلاب مردمی است و  این حرکت مردمی نیازمند یک حرکت جدید و نو است ودر مقام اطلاع رسانی ما  باید یک قدم بالاتر حرکت کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین سلطانی رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم در این نشست گفت: برای برگزاری ایام الله دهه فجر تا الان ۴ جلسه با حضور ۲۹ کارگروه و ۲۵ نهاد، سازمان، اداره برگزار شد و اولویت برنامه‌های امسال با توجه به سالگرد بیانیه گام دوم به این موضوع پرداخته شده است .
 
صادقی رئیس دادگستری استان هم در این نشست گفت: دشمن بدنبال کم رنگ کردن انتخابات پیش رو است و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور پر شور مردم شعار‌هایی طراحی شود که در راستای ادامه مستحکم راه انقلاب،شهدا و به ویژه شهید سردار سلیمانی باشد و از حضور حداکثری مردم در مقابل دشمنان انقلاب استفاده شود.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.