بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم برای تیم جدیدم در نیم فصل دوم لیگ برتر موثر باشم.

ماهيني: اميدوارم در نيم فصل دوم به نساجي کمک کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ماهینی مدافع جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص حضورش در این تیم قائمشهری عنوان کرد: بابت حضور در تیم پرطرفداری مثل نساجی بسیار خوشحالم و امیدوارم در نیم فصل دوم لیگ برتر به این تیم کمک کنم و جایگاه خوبی در جدول تصاحب کنیم.

او در ادامه در مورد یارگیری تیمش برای نیم فصل  دوم عنوان کرد: نیم فصل دوم عموما برای همه تیم‌ها سخت دنبال می‌شود و برخی تیم‌ها واقعا برای قهرمانی و برخی برای ماندنی شدن در لیگ می‌جنگند. شرایط تیم نساجی هم در جدول خوب است و امیدوارم نیم فصل خوبی را سپری کنیم.

بازیکن نساجی در مورد اردوی بندرعباس تیمش اظهار کرد: وضعیت خوبی در اردوی بندرعباس داشتم و تمرینات منظمی را در این اردو انجام دادیم. همه بازیکنان هم شرایط خوبی دارند و به امید خدا همه این ها  منجر به کسب نتیجه خوب در لیگ شود.

ماهینی تصریح کرد: من قبلا هم با تیم‌های دیگری مقابل نساجی بازی کرده بودم و واقعا هواداران خیلی خوبی دارد و عاشق تیمشان هستند و امیدوارم در نیم فصل دوم هم مانند گذشته ما را از تشویق هایشان محروم نکنند.


بیشتر بخوانید: آمار عجیب کاپیتان سابق پرسپولیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار