مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اختصاص هزار میلیارد ریال برای راهسازی بجنورد - جنگل گلستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عبدالمجید نژادصفوی  مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در لایحه بودجه سال آینده هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه راهسازی بجنورد-جنگل گلستان در نظر گرفته شده است .

نژادصفوی در بازدید محمد کدخدازاده، معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور و مهدی نظریان، مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال شرق کشور از محور بجنورد به جنگل گلستان افزود: تکمیل پروژه بزرگراه بجنورد - جنگل گلستان یکی از مصوبات سفر رییس جمهوری است که باید تا پایان سال ۹۹ محقق شود.

او گفت: برای تحقق این مصوبه تاکنون اعتبارات لازم تخصیص یافته است و با پیگیری‌های به عمل آمده اعتبارات امسال نیز تا پایان سال ۹۸ به طور کامل تخصیص خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، تامین دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای سرعت دادن به این پروژ راهسازی مصوب شد که قرار است در سال ۹۸ و ۹۹ تخصیص یابد.

جاده بجنورد به پارک ملی گستان به طول ۱۴۳ کیلومتر است که ۶۹ کیلومتر آن در سنوات گذشته به بهره‌برداری رسیده است و تلاش می‌شود ۱۴ کیلومتر دیگر در دهه فجر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.