سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به دنبال کولاک شدید در محور خلخال به اسالم، سرنشینان ۵۰ خودرو گرفتار در این محور به همت راهداران از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معروف خسروی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال در بازدید از عملیات برف روبی گردنه الماس گفت: با تلاش چندین ساعته راهداران و همکاران پلیس راه خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک به مسیر اصلی برگشته و سرنشینان از مرگ حتمی نجات یافتند.

او با بیان اینکه شهروندان از سفر‌های غیرضروری اجتناب نموده و در صورت تردد حتماً با تجهیزات کامل و اطلاع از وضعیت راه‌ها عازم جاده‌ها شوند تصریح کرد: گرفتارشدگان در این محور بیشتر به‌علت نداشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی در محور خلخال ـ اسالم گرفتار شده بودند که با حضور همکاران پلیس راه به مسیر‌های خود هدایت شدند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: کلیه محور‌های ارتباطی در استان به سمت شهرستان‌های کوثر و خلخال به غیر از محور پونل که به‌علت ریزش بهمن مسدود است باز بوده و تردد در محور‌های مواصلاتی جنوب استان ادامه دارد.

خسروی افزود: بارش برف سنگین موجب مسدود شدن راه ارتباطی روستا‌های جلال‌آباد و ماجولان و تعدادی از روستا‌های در بخش شاهرود و مرکزی این شهرستان شده است.

او با اشاره به اینکه تلاش راهداران برای بازگشایی مسیر‌های مسدود شده روستایی خلخال هم‌اکنون با بکارگیری ماشین‌آلات راهداری ادامه دارد، افزود: با وجود بارش برف با تلاش راهداران راه‌های ارتباطی بین شهری این شهرستان برف‌روبی و بازگشایی شده و ترد خودرو‌ها در آن‌ها جریان دارد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال بیان کرد: هم‌اکنون ارتفاع برف در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم و پونل به بیش از ۴۰ سانتیمتر رسیده و عبور از این گردنه سخت و برف‌گیر شهرستان با احتیاط کامل و داشتن زنجیرچرخ صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.