مهم‌ترین حوادث امروز ۲۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

واژگونی موتورسیکلت، مرگ موتورسوار را رقم زد

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در جاده "تنگ شکن" و فوت راکب آن خبر داد.

سرهنگ محمد علی فرهادی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان ارسنجان از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در جاده "تنگ شکن" مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که بر اثر وقوع این حادثه رانندگی، راکب موتورسیکت فوت و ترک نشین آن نیز به شدت مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

سرهنگ فرهادی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی، در دست بررسی است.

کشف احشام قاچاق میلیاردی در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از کشف ۶۹ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی "شهید جنتی فر" این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد این خودرو حامل ۶۹ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته در آباده

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری سارق دوربین‌های مدار بسته با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته درسطح شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان با برنامه ریزی هدفمند، راه اندازی گشت‌های نامحسوس و انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تخصصی یک متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس، به ۱۱ فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته در سطح شهرستان آباده اعتراف کرد، افزود: در این خصوص تعدادی دوربین مداربسته سرقتی از مخفیگاه این سارق کشف شد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

گازگرفتگی و مرگ ۲ نفر در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از وقوع حادثه گازگرفتگی و فوت ۲ نفرخبر داد .

سرهنگ محمد هاشم قسام اظهار داشت: مأموران پاسگاه "بابا منیر" شهرستان ممسنی از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان حادثه گازگرفتگی در یکی از مناطق عشایر نشین قرار گرفته و بلافاصله به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های انجام گرفته، مشخص شد ۲ مرد ۴۵ و ۵۰ ساله در داخل یک چادر بر اثر گازگرفتگی فوت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به تحویل اجساد به پزشکی قانونی، افزود: شهروندان عزیز باید هنگام نصب وسایل گرمایشی نکات و اصول ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار