نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: دومین دوره رقابت‌های ساحلی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در زاهدان برگزار و تیم نوجوانان این استان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدرضا موسوی نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها تحت عنوان یادواره «سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت» در مجموعه ساحلی پارک لاله زاهدان برگزار شد.

او با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ۲۰ مدال رنگارنگ در این دوره از رقابت‌ها کسب کرده است ادامه داد: تیم این استان هفت مدال طلای تیمی زورخانه‌ای را از آن خود کرده است.

نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: علی خمرنیا در رشته چرخ چمنی مقام دوم، میل بازی مقام سوم و چرخ تیز مقام سوم را کسب کرد.

او اظهار داشت: ابولفضل کیخا در رشته میل بازی مقام دوم و چرخ تیز مقام سوم، محمد امین سندگل در رشته کشتی پهلوانی مقام اول و در بخش کباده مقام دوم، الیاس کریمی در بخش کشتی پهلوانی مقام دوم و در بخش چرخ تیز مقام سوم را از آن خود کردند.

موسوی اظهار داشت: مقام سوم افشین پودینه سعیدی (کباده)، مقام سوم علیرضا زابلی (سنگ)، مقام سوم ابولفضل غنی نسب (کشتی پهلوانی) از دیگر مدال آوران این دوره از رقابت‌ها بودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار